BibTex RIS Cite

Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam

Year 2010, Issue: 16, 0 - 0, 01.01.2010

Abstract

  

References

  • Elden, M. (2009). Reklam ve Reklamcılık. Say Yayınları: İstanbul.
Year 2010, Issue: 16, 0 - 0, 01.01.2010

Abstract

References

  • Elden, M. (2009). Reklam ve Reklamcılık. Say Yayınları: İstanbul.
There are 1 citations in total.

Details

Subjects Linguistics
Journal Section Makaleler
Authors

Nazlım Tüzel This is me

Publication Date January 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Issue: 16

Cite

APA Tüzel, N. (2010). Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. Marmara İletişim Dergisi(16).
AMA Tüzel N. Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. MİD. January 2010;(16).
Chicago Tüzel, Nazlım. “Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama Ve Reklam”. Marmara İletişim Dergisi, no. 16 (January 2010).
EndNote Tüzel N (January 1, 2010) Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. Marmara İletişim Dergisi 16
IEEE N. Tüzel, “Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam”, MİD, no. 16, January 2010.
ISNAD Tüzel, Nazlım. “Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama Ve Reklam”. Marmara İletişim Dergisi 16 (January 2010).
JAMA Tüzel N. Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. MİD. 2010.
MLA Tüzel, Nazlım. “Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama Ve Reklam”. Marmara İletişim Dergisi, no. 16, 2010.
Vancouver Tüzel N. Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. MİD. 2010(16).