BibTex RIS Kaynak Göster

Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam

Yıl 2010, Sayı: 16, 0 - 0, 01.01.2010

Öz

  

Kaynakça

  • Elden, M. (2009). Reklam ve Reklamcılık. Say Yayınları: İstanbul.
Yıl 2010, Sayı: 16, 0 - 0, 01.01.2010

Öz

Kaynakça

  • Elden, M. (2009). Reklam ve Reklamcılık. Say Yayınları: İstanbul.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Konular Dilbilim
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nazlım Tüzel Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Sayı: 16

Kaynak Göster

APA Tüzel, N. (2010). Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. Marmara İletişim Dergisi(16).
AMA Tüzel N. Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. MİD. Ocak 2010;(16).
Chicago Tüzel, Nazlım. “Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama Ve Reklam”. Marmara İletişim Dergisi, sy. 16 (Ocak 2010).
EndNote Tüzel N (01 Ocak 2010) Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. Marmara İletişim Dergisi 16
IEEE N. Tüzel, “Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam”, MİD, sy. 16, Ocak 2010.
ISNAD Tüzel, Nazlım. “Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama Ve Reklam”. Marmara İletişim Dergisi 16 (Ocak 2010).
JAMA Tüzel N. Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. MİD. 2010.
MLA Tüzel, Nazlım. “Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama Ve Reklam”. Marmara İletişim Dergisi, sy. 16, 2010.
Vancouver Tüzel N. Tüketicilerin Zihnini Okumak: Nöropazarlama ve Reklam. MİD. 2010(16).