Loading [a11y]/accessibility-menu.js
İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler
Year 1995,
Volume: 9 Issue: 9, 25 - 32, 05.04.2014
Funda Gün
Year 1995,
Volume: 9 Issue: 9, 25 - 32, 05.04.2014
Funda Gün
There are 0 citations in total.
Cite
APA |
Gün, F. (2014). İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. Marmara İletişim Dergisi, 9(9), 25-32. |
|
AMA |
Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. April 2014;9(9):25-32. |
|
Chicago |
Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi 9, no. 9 (April 2014): 25-32. |
|
EndNote |
Gün F (April 1, 2014) İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. Marmara İletişim Dergisi 9 9 25–32. |
|
IEEE |
F. Gün, “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler”, MİD, vol. 9, no. 9, pp. 25–32, 2014. |
|
ISNAD |
Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi 9/9 (April 2014), 25-32. |
|
JAMA |
Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. 2014;9:25–32. |
|
MLA |
Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 9, no. 9, 2014, pp. 25-32. |
|
Vancouver |
Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. 2014;9(9):25-32. |
|