BibTex RIS Cite

İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler

Year 1995, Volume: 9 Issue: 9, 25 - 32, 05.04.2014

Abstract

.

Year 1995, Volume: 9 Issue: 9, 25 - 32, 05.04.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Funda Gün This is me

Publication Date April 5, 2014
Published in Issue Year 1995 Volume: 9 Issue: 9

Cite

APA Gün, F. (2014). İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. Marmara İletişim Dergisi, 9(9), 25-32.
AMA Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. April 2014;9(9):25-32.
Chicago Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi 9, no. 9 (April 2014): 25-32.
EndNote Gün F (April 1, 2014) İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. Marmara İletişim Dergisi 9 9 25–32.
IEEE F. Gün, “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler”, MİD, vol. 9, no. 9, pp. 25–32, 2014.
ISNAD Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi 9/9 (April 2014), 25-32.
JAMA Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. 2014;9:25–32.
MLA Gün, Funda. “İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam Ve Halkla İiişkiler”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 9, no. 9, 2014, pp. 25-32.
Vancouver Gün F. İşletmelerin Tanıtım Faaliyetlerinde Reklam ve Halkla İiişkiler. MİD. 2014;9(9):25-32.