BibTex RIS Cite

Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları

Year 1999, Volume: 10 Issue: 10, 67 - 78, 05.04.2014

Abstract

.

Year 1999, Volume: 10 Issue: 10, 67 - 78, 05.04.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Funda S. Gün This is me

Publication Date April 5, 2014
Published in Issue Year 1999 Volume: 10 Issue: 10

Cite

APA Gün, F. S. (2014). Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. Marmara İletişim Dergisi, 10(10), 67-78.
AMA Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. April 2014;10(10):67-78.
Chicago Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi 10, no. 10 (April 2014): 67-78.
EndNote Gün FS (April 1, 2014) Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. Marmara İletişim Dergisi 10 10 67–78.
IEEE F. S. Gün, “Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları”, MİD, vol. 10, no. 10, pp. 67–78, 2014.
ISNAD Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi 10/10 (April 2014), 67-78.
JAMA Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. 2014;10:67–78.
MLA Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 10, no. 10, 2014, pp. 67-78.
Vancouver Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. 2014;10(10):67-78.