English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Marmara İletişim Dergisi
TR
PDF
Add To My Library
×
BibTex
RIS
Cite
Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları
Year 1999
, Volume: 10 Issue: 10, 67 - 78, 05.04.2014
Funda S. Gün
Abstract
.
Keywords
-
Year 1999
, Volume: 10 Issue: 10, 67 - 78, 05.04.2014
Funda S. Gün
Abstract
There are
0
citations in total.
Details
Primary Language
Turkish
Journal Section
Makaleler
Authors
Funda S. Gün
This is me
Publication Date
April 5, 2014
Published in Issue
Year 1999 Volume: 10 Issue: 10
Cite
APA
Gün, F. S. (2014). Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. Marmara İletişim Dergisi, 10(10), 67-78.
AMA
Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. April 2014;10(10):67-78.
Chicago
Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi 10, no. 10 (April 2014): 67-78.
EndNote
Gün FS (April 1, 2014) Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. Marmara İletişim Dergisi 10 10 67–78.
IEEE
F. S. Gün, “Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları”,
MİD
, vol. 10, no. 10, pp. 67–78, 2014.
ISNAD
Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”.
Marmara İletişim Dergisi
10/10 (April 2014), 67-78.
JAMA
Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları.
MİD
. 2014;10:67–78.
MLA
Gün, Funda S. “Reklamcılığın Temel İlkeleri Ve Radyo Reklamları”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 10, no. 10, 2014, pp. 67-78.
Vancouver
Gün FS. Reklamcılığın Temel İlkeleri ve Radyo Reklamları. MİD. 2014;10(10):67-78.
Article Files
Full Text
Journal Home Page
Archive
Volume: 7 Issue: 7
Volume: 8 Issue: 8
Volume: 10 Issue: 10
Volume: 11 Issue: 11
Volume: 12 Issue: 12
Bu eser
Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı
ile lisanslanmıştır.