Özsöy, O. (2014). Türkiye’nin ABD’deki Tanıtımında Lobi Şirketlerinin Kullanımı ve Türk Lobiciliğinin Karşılaştığı Zorluklar. Marmara İletişim Dergisi, 10(10), 201-210.
AMA
Özsöy O. Türkiye’nin ABD’deki Tanıtımında Lobi Şirketlerinin Kullanımı ve Türk Lobiciliğinin Karşılaştığı Zorluklar. MİD. April 2014;10(10):201-210.
Chicago
Özsöy, Osman. “Türkiye’nin ABD’deki Tanıtımında Lobi Şirketlerinin Kullanımı Ve Türk Lobiciliğinin Karşılaştığı Zorluklar”. Marmara İletişim Dergisi 10, no. 10 (April 2014): 201-10.
EndNote
Özsöy O (April 1, 2014) Türkiye’nin ABD’deki Tanıtımında Lobi Şirketlerinin Kullanımı ve Türk Lobiciliğinin Karşılaştığı Zorluklar. Marmara İletişim Dergisi 10 10 201–210.
IEEE
O. Özsöy, “Türkiye’nin ABD’deki Tanıtımında Lobi Şirketlerinin Kullanımı ve Türk Lobiciliğinin Karşılaştığı Zorluklar”, MİD, vol. 10, no. 10, pp. 201–210, 2014.
ISNAD
Özsöy, Osman. “Türkiye’nin ABD’deki Tanıtımında Lobi Şirketlerinin Kullanımı Ve Türk Lobiciliğinin Karşılaştığı Zorluklar”. Marmara İletişim Dergisi 10/10 (April 2014), 201-210.
JAMA
Özsöy O. Türkiye’nin ABD’deki Tanıtımında Lobi Şirketlerinin Kullanımı ve Türk Lobiciliğinin Karşılaştığı Zorluklar. MİD. 2014;10:201–210.
MLA
Özsöy, Osman. “Türkiye’nin ABD’deki Tanıtımında Lobi Şirketlerinin Kullanımı Ve Türk Lobiciliğinin Karşılaştığı Zorluklar”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 10, no. 10, 2014, pp. 201-10.
Vancouver
Özsöy O. Türkiye’nin ABD’deki Tanıtımında Lobi Şirketlerinin Kullanımı ve Türk Lobiciliğinin Karşılaştığı Zorluklar. MİD. 2014;10(10):201-10.