BibTex RIS Cite

Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi

Year 2009, Volume: 14 Issue: 14, 93 - 107, 07.04.2014

Abstract

Günümüzde örgütlerin kalite ve maliyet
kadar, sosyal sorumluluklara uygun hareket
etmeleri rekabet edebilmeleri için
önemli bir koşul haline gelmiştir. Sosyal sorumluluk
temelinde örgütlerin üzerine düşen sorumluluklarını yerine getirmeleri örgütün
değerini artırmaktadır. Bugün örgütlerin
tutundurma faaliyetleri çerçevesinde
kullanıldıkları bütçenin büyük bir kısmı
kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarına harcanmaktadır. Bu da kampanyaların
önemini artırmakta, planlama sürecini de
önemli bir yere koymaktadır. Örgütün stratejik
kararlarından biri olan kurumsal sosyal
sorumluluk kampanyaları rekabet avantajı
yakalanması açısından iyi hazırlanmış planları
gerektirmektedir.
Bu çalışma sürdürülebilir rekabet avantajı
kavramı üzerinde durmakta, kurumsal sosyal
sorumluluk kampanyalarının rekabet
edebilirlikle olan ilişkisine değinerek planlama
sürecinin önemine vurgu yapmaktadır.

References

  • Kotler, Philip ve Lee, Nancy (2007). Kamu Sektöründe Pazarlama, Kamu Kuruluşlarını Performansını Geliştirmek İçin Bir Yol Haritası. Çev., Zeynep Kökkaya Chalar. İstanbul: MediaCat.
  • Lantos, Geoffrey P.(2001). “The Boundaries of Strategic Corporate Social Responsibility” http://faculty.stonehill.edu/glantos/Lantos1/PDF_Folder/ Pub_arts_pdf/Strategic%20CSR.pdf
Year 2009, Volume: 14 Issue: 14, 93 - 107, 07.04.2014

Abstract

References

  • Kotler, Philip ve Lee, Nancy (2007). Kamu Sektöründe Pazarlama, Kamu Kuruluşlarını Performansını Geliştirmek İçin Bir Yol Haritası. Çev., Zeynep Kökkaya Chalar. İstanbul: MediaCat.
  • Lantos, Geoffrey P.(2001). “The Boundaries of Strategic Corporate Social Responsibility” http://faculty.stonehill.edu/glantos/Lantos1/PDF_Folder/ Pub_arts_pdf/Strategic%20CSR.pdf
There are 2 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Belma Fırlar This is me

Bengü Çolakoğlu This is me

Publication Date April 7, 2014
Published in Issue Year 2009 Volume: 14 Issue: 14

Cite

APA Fırlar, B., & Çolakoğlu, B. (2014). Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. Marmara İletişim Dergisi, 14(14), 93-107.
AMA Fırlar B, Çolakoğlu B. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. MİD. April 2014;14(14):93-107.
Chicago Fırlar, Belma, and Bengü Çolakoğlu. “Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Ve Planlama Sürecinin Önemi”. Marmara İletişim Dergisi 14, no. 14 (April 2014): 93-107.
EndNote Fırlar B, Çolakoğlu B (April 1, 2014) Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. Marmara İletişim Dergisi 14 14 93–107.
IEEE B. Fırlar and B. Çolakoğlu, “Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi”, MİD, vol. 14, no. 14, pp. 93–107, 2014.
ISNAD Fırlar, Belma - Çolakoğlu, Bengü. “Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Ve Planlama Sürecinin Önemi”. Marmara İletişim Dergisi 14/14 (April 2014), 93-107.
JAMA Fırlar B, Çolakoğlu B. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. MİD. 2014;14:93–107.
MLA Fırlar, Belma and Bengü Çolakoğlu. “Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Ve Planlama Sürecinin Önemi”. Marmara İletişim Dergisi, vol. 14, no. 14, 2014, pp. 93-107.
Vancouver Fırlar B, Çolakoğlu B. Sürdürülebilir Rekabet Avantajı Yakalamada Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları ve Planlama Sürecinin Önemi. MİD. 2014;14(14):93-107.