Research Article
BibTex RIS Cite

“REKLAMLARIN TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ” KONULU BİR ARAŞTIRMA

Year 1995, , 123 - 125, 05.06.1995
https://doi.org/10.14783/maruoneri.708692

Abstract

Günümüzde mal ve hizmet türlerindeki
çeşitlilik ve artış, işletmeler arasındaki rekabetin
yoğunlaşmasına ve bu doğrultuda reklamın,
reklam kampanyalarının önem kazanmasına
neden olan faktörlerin önde gelenleridir.

References

  • Nurhan Babür Tosun, "Reklamların Tüketicilerin Satınalma Davranışı Üzerindeki Etkisi Konulu Bir Araştırma", Öneri Dergisi, c.1, s.3, 1995.
Year 1995, , 123 - 125, 05.06.1995
https://doi.org/10.14783/maruoneri.708692

Abstract

References

  • Nurhan Babür Tosun, "Reklamların Tüketicilerin Satınalma Davranışı Üzerindeki Etkisi Konulu Bir Araştırma", Öneri Dergisi, c.1, s.3, 1995.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Eski Sayılar
Authors

Nurhan Babür Tosun This is me

Publication Date June 5, 1995
Published in Issue Year 1995

Cite

APA Tosun, N. B. (1995). “REKLAMLARIN TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ” KONULU BİR ARAŞTIRMA. Öneri Dergisi, 1(3), 123-125. https://doi.org/10.14783/maruoneri.708692

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377