Translation
BibTex RIS Cite

DÖRT İŞLETME DEVRİMİNİN 21. YÜZYILIN BAŞLARINDAKİ PAZARLAMAYA ETKİSİ

Year 1995, Volume: 1 Issue: 2, 137 - 138, 10.01.1995
https://doi.org/10.14783/maruoneri.708078

Abstract

Yeni bir disiplin olarak modem pazarlama Sanayi Devrimi’nin ortaya çıkışıyla beraber değişim olgusunun köklerinde yer almıştır.
Bu değişimin sonucunda oluşan dört işletme
devrimi “Fortune” dergisinde şu şekilde belirtilmiştir:
* Pazarların globalleşmesi
*Bilgi teknolojisinin yayılması
* Hiyerarşik yönetimin kaldırılması
*Yeni bir bilgi teknolojisi

References

  • Michael P. McDermott, çev. Müge Arslan; Mehmet Tığlı, "Dört İşletme Devriminin 21. Yüzyılın Başlarındaki Pazarlamaya Etkisi", Öneri Dergisi, c.1, s. 2, 1995.
Year 1995, Volume: 1 Issue: 2, 137 - 138, 10.01.1995
https://doi.org/10.14783/maruoneri.708078

Abstract

References

  • Michael P. McDermott, çev. Müge Arslan; Mehmet Tığlı, "Dört İşletme Devriminin 21. Yüzyılın Başlarındaki Pazarlamaya Etkisi", Öneri Dergisi, c.1, s. 2, 1995.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Eski Sayılar
Authors

Michael P. Mcdermott This is me

Translators

Müge Arslan This is me

Mehmet Tığlı This is me

Publication Date January 10, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 1 Issue: 2

Cite

APA Mcdermott, M. P. (1995). DÖRT İŞLETME DEVRİMİNİN 21. YÜZYILIN BAŞLARINDAKİ PAZARLAMAYA ETKİSİ (M. Arslan & M. Tığlı, Trans.). Öneri Dergisi, 1(2), 137-138. https://doi.org/10.14783/maruoneri.708078

15795

This web is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Öneri

Marmara UniversityInstitute of Social Sciences

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377