Research Article
BibTex RIS Cite

“REKLAMLARIN TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ” KONULU BİR ARAŞTIRMA

Year 1995, Volume: 1 Issue: 3, 123 - 125, 05.06.1995
https://doi.org/10.14783/maruoneri.708692

Abstract

Günümüzde mal ve hizmet türlerindeki
çeşitlilik ve artış, işletmeler arasındaki rekabetin
yoğunlaşmasına ve bu doğrultuda reklamın,
reklam kampanyalarının önem kazanmasına
neden olan faktörlerin önde gelenleridir.

References

  • Nurhan Babür Tosun, "Reklamların Tüketicilerin Satınalma Davranışı Üzerindeki Etkisi Konulu Bir Araştırma", Öneri Dergisi, c.1, s.3, 1995.
Year 1995, Volume: 1 Issue: 3, 123 - 125, 05.06.1995
https://doi.org/10.14783/maruoneri.708692

Abstract

References

  • Nurhan Babür Tosun, "Reklamların Tüketicilerin Satınalma Davranışı Üzerindeki Etkisi Konulu Bir Araştırma", Öneri Dergisi, c.1, s.3, 1995.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Eski Sayılar
Authors

Nurhan Babür Tosun This is me

Publication Date June 5, 1995
Published in Issue Year 1995 Volume: 1 Issue: 3

Cite

APA Tosun, N. B. (1995). “REKLAMLARIN TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ” KONULU BİR ARAŞTIRMA. Öneri Dergisi, 1(3), 123-125. https://doi.org/10.14783/maruoneri.708692

15795

This web is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Öneri

Marmara UniversityInstitute of Social Sciences

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377