The changes technology that is lived primarily can flnd place in baking area which is an indicator of how much technology has vital worth for banks. It becomes for he banks who are the locomotives of economy in order to be enable to continue to their important functions to show adaptation to the changing conditions of present time. The banks who do not adapt themselves to this change ultimately dissolve in the environment of the intensive technological competition.
[9] --------, “Birebir Müşteri İlişkileri”, PCWEEK, Araştırma Dizisi: 8, Haziran 1999, s. 18.
[10] Akpınar, Haldun, Daha Hızlı Daha Güçlü Daha Yüksek, T.B.B. Yayınları, Yayın No : 172, Ankara 1993, s. 18.
[11] --------, “Veri Ambarı Uygulamalarının Evrimi”, Activeline, Aylık Bankacılık Finans İnsan Kaynakları ve Teknoloji Gazetesi, Sayı :1, Nisan 2000, s. 14.
[12] ---------, “Bürokrasiden Gerçek Pazarlamaya Giden Yol”, Activeline, Aylık Bankacılık Finans İnsan Kaynakları ve Teknoloji Gazetesi, Sayı :1, Nisan 2000, s.14.
[13] --------, “Müşteri Odaklı Bankacılık Yeni Dağıtım Kanalları ve Digital Vizyonu”, BT Haber, Bankacılık 1997 Eki,, 30 Haziran 1997, s.26.
Year 2000,
Volume: 3 Issue: 14, 9 - 12, 15.07.2000
[9] --------, “Birebir Müşteri İlişkileri”, PCWEEK, Araştırma Dizisi: 8, Haziran 1999, s. 18.
[10] Akpınar, Haldun, Daha Hızlı Daha Güçlü Daha Yüksek, T.B.B. Yayınları, Yayın No : 172, Ankara 1993, s. 18.
[11] --------, “Veri Ambarı Uygulamalarının Evrimi”, Activeline, Aylık Bankacılık Finans İnsan Kaynakları ve Teknoloji Gazetesi, Sayı :1, Nisan 2000, s. 14.
[12] ---------, “Bürokrasiden Gerçek Pazarlamaya Giden Yol”, Activeline, Aylık Bankacılık Finans İnsan Kaynakları ve Teknoloji Gazetesi, Sayı :1, Nisan 2000, s.14.
[13] --------, “Müşteri Odaklı Bankacılık Yeni Dağıtım Kanalları ve Digital Vizyonu”, BT Haber, Bankacılık 1997 Eki,, 30 Haziran 1997, s.26.