İletişim ve teknoloji alanında yaşanan gelişmelere bağlı olarak, basın işletmeleri son yıllar içerisinde oldukça etkin bir konuma gelmiştir. Diğer tüm işletmeler gibi kar elde etmek amacıyla faaliyetlerini sürdüren basın işletmeleri, içinde bulunduğu sektörün özelliklerine bağlı olarak kendine has finansal yapıya sahiptirler. Mali tabloları içerisinde çok önemli bir konumda bulunan reklam gelirleri, basın işletmelerinin mevcudiyetlerini sürdürebilmeleri adına vazgeçilmez bir yerdedir. Bu makalede, basın işletmelerinin finansal yapısı ve medya işletmelerinde reklamın önemi anlatıldıktan sonra, 2001 krizi öncesi ve sonrasını kapsayan üç yıllık dönem içerisinde basın sektöründeki reklam gelirlerinin analizi yapılacaktır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | January 1, 2010 |
Submission Date | December 19, 2015 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 1 Issue: 86 |