BibTex RIS Cite

İLKÖĞRETİM MÜZİK ÖĞRETİMİNDE KULLANILMAK ÜZERE (PROGRAMLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNE GÖRE) GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM YAZILIMI MODELİ

Year 2014, Volume: 44 Issue: 202, 170 - 192, 01.05.2014

Abstract

Müzik öğretiminde programlı öğretim yöntemine göre hazırlanmış biröğretim materyali, bu alanda yeni bir öğretim yöntemi olarak kabul edilebilir.Programlı öğretim 1950’li yıllarda ortaya çıkmış olsa da, Türkiye’de müzik öğretiminde daha önce bu uygulamalara yer verilmediği, programlı öğretim yöntemi esas alınarak hazırlanmış bir materyal (yazılı veya bilgisayar destekli öğretim için hazırlanmış öğretim yazılımı) olmadığı tespit edilmiştir. Bu nedenle buaraştırma, programlı öğretim ve müziğin bir arada yer aldığı daha doğru bir ifadeyle müzik öğretiminde programlı öğretime yer verildiği ilk araştırma özelliğini de taşımaktadır. Araştırmada geliştirilen materyal; (öğretim yazılımı) bilgisayarda Adobe Flash CS3 programıyla hazırlanmıştır. Araştırmada materyalgeliştirme süreci basamaklar halinde açıklanmış olup, daha sonra yapılacakçalışmalara yol gösterici bir nitelik taşımaktadır

Year 2014, Volume: 44 Issue: 202, 170 - 192, 01.05.2014

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA56AC46YF
Journal Section Research Article
Authors

Ülkü Sevim Şen This is me

Nezihe Şentürk This is me

Publication Date May 1, 2014
Published in Issue Year 2014 Volume: 44 Issue: 202

Cite

APA Şen, Ü. S., & Şentürk, N. (2014). İLKÖĞRETİM MÜZİK ÖĞRETİMİNDE KULLANILMAK ÜZERE (PROGRAMLI ÖĞRETİM YÖNTEMİNE GÖRE) GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM YAZILIMI MODELİ. Milli Eğitim Dergisi, 44(202), 170-192.