In this study, importance of laboratory practice lesson of science teaching, obstacles
in practice and all the things needed to do were discussed according to the questionnaire
taken by the subject informant students.
It was understood that the problems rather occurs due to laboratory conditions,
materials, insufficient lesson hours and also insecure laboratory techniques.
The informants of this study are 187 students attending the science and mathematics
department of Amasya Education Faculty of Ondokuz Mayıs Universty in the 2002-2003
education term.
Bu çalışmada, Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları dersinin, Fen öğretimindeki önemi, uygulamadaki aksaklıklar ve yapılması gerekenler, denek öğrenciler tarafından cevaplandırılan bir anket çalışmasının sonuçlarına göre tartışılmıştır. Problemin daha çok, laboratuvar koşullarının, materyallerin, ders saatlerinin yetersizliğinden ve ayrıca laboratuvarda güvenli çalışma tekniklerinin yeterince anlatılmamasından kaynaklandığı anlaşılmıştır. Bu araştırmanın denekleri, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Amasya Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmenliği programında okuyan ve 2002-2003 eğitimöğretim döneminde “Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları”dersini alan toplam 187 öğrencidir
Other ID | JA34VZ59JZ |
---|---|
Journal Section | Research Article |
Authors | |
Publication Date | May 1, 2006 |
Published in Issue | Year 2006 Volume: 34 Issue: 170 |