BibTex RIS Cite

Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Year 2018, Volume: 7 Issue: 4, 0 - 0, 01.10.2018

Abstract

Bu araştırmada hizmet sektöründe faaliyet gösteren firmaların içsel pazarlama faaliyetlerini yönetsel katkı ve algı baz alarak ölçmek üzere geliştirilen İçsel Pazarlama Ölçeğinin (İPÖ) Türkçeye uyarlanması amaçlanmaktadır. Araştırma kapsamında ölçme aracı Türkçeye çevrilmiştir. Araştırmaya kolayda örnekleme ile seçilen 272 denek katılmıştır. KMO katsayısı 0,873 bulunmuştur. Ölçeğin tümüne ilişkin iç tutarlılık katsayısı α = ,959’dur. Sonuç olarak 10 maddelik ölçme aracı, Türk araştırmacıların kullanımına hazır hâle getirilmiştir.

Year 2018, Volume: 7 Issue: 4, 0 - 0, 01.10.2018

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Z. Yüksekbilgili This is me

Publication Date October 1, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 7 Issue: 4

Cite

APA Yüksekbilgili, Z. (2018). Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 7(4).
AMA Yüksekbilgili Z. Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MJSS. October 2018;7(4).
Chicago Yüksekbilgili, Z. “Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması”. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7, no. 4 (October 2018).
EndNote Yüksekbilgili Z (October 1, 2018) Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7 4
IEEE Z. Yüksekbilgili, “Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması”, MJSS, vol. 7, no. 4, 2018.
ISNAD Yüksekbilgili, Z. “Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması”. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 7/4 (October 2018).
JAMA Yüksekbilgili Z. Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MJSS. 2018;7.
MLA Yüksekbilgili, Z. “Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması”. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol. 7, no. 4, 2018.
Vancouver Yüksekbilgili Z. Hizmet İşletmelerinde İçsel Pazarlama Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. MJSS. 2018;7(4).

MANAS Journal of Social Studies