Genel anlamda işletmeler bilgi teknolojilerini müşterilerine değer sunmak, mevcut
müşterilerini muhafaza etmek ve yenilerini kazanmak için kullanırlar. Muhasebe bürolarının
mükelleflerin beklentilerine cevap verebilmeleri, onlara değer katabilmeleri, bunu zamanlı ve
en uygun maliyetle yapabilmeleri ve faaliyetlerini etkin olarak sürdürebilmeleri bilgi teknolojisi
araçlarını etkin olarak kullanabilmelerine bağlıdır. Bu çalışmada muhasebe bürolarının
özelliklerine bağlı olarak bilgisayar ve internet kullanımından sağladıkları yararları algılama
biçimleri arasında bir farklılık olup olmadığı saptanmaya çalışılmaktadır. Çalışma sonunda,
muhasebe bürolarının bilgi teknolojisi araçlarını kullanım yoğunlukları arttıkça, sağladıkları
faydaların da arttığı ancak bilgisayar ve internetten yeterince yararlanmadıkları saptanmıştır.
Ayrıca, muhasebe bürolarının özelliklerine bağlı olarak bilgisayar ve internet kullanımının
sağladığı faydaların bir kısmına ilişkin algı farklılığı bulunduğu sonucuna ulaşılmıştır
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Araştırma Makaleleri |
Authors | |
Publication Date | March 10, 2014 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 7 Issue: 13 |
.