Erratum
BibTex RIS Cite

8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi

Year 2017, Volume: 5 Issue: 1, 419 - 420, 01.06.2017

Abstract

Muş
Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi’nin 1. Cilt 1. Sayısında 59-69
sayfaları arasında yayımlanan Bekir Yıldırım’a ait “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin
Öğretilmesinde BY Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve
Tutumuna Etkisi” adlı çalışmanın 64. sayfasında yer alan aşağıda tırnak içinde
belirtilen metinde sehven yanlışlar yapılmış olup aşağıdaki verilen düzeltmeler
yapılmıştır. Düzeltiriz. 

References

  • Yıldırım, B. İlköğretim 8 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Kalıtım Ünitesinin İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığına Etkisi. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara. 2011.
Year 2017, Volume: 5 Issue: 1, 419 - 420, 01.06.2017

Abstract

References

  • Yıldırım, B. İlköğretim 8 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Kalıtım Ünitesinin İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığına Etkisi. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara. 2011.
There are 1 citations in total.

Details

Subjects Engineering
Journal Section Research Article
Authors

Bekir Yıldırım

Publication Date June 1, 2017
Published in Issue Year 2017 Volume: 5 Issue: 1

Cite

APA Yıldırım, B. (2017). 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 5(1), 419-420.
AMA Yıldırım B. 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. MAUN Fen Bil. Dergi. June 2017;5(1):419-420.
Chicago Yıldırım, Bekir. “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Tutumuna Etkisi”. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 5, no. 1 (June 2017): 419-20.
EndNote Yıldırım B (June 1, 2017) 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 5 1 419–420.
IEEE B. Yıldırım, “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi”, MAUN Fen Bil. Dergi., vol. 5, no. 1, pp. 419–420, 2017.
ISNAD Yıldırım, Bekir. “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Tutumuna Etkisi”. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 5/1 (June 2017), 419-420.
JAMA Yıldırım B. 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. MAUN Fen Bil. Dergi. 2017;5:419–420.
MLA Yıldırım, Bekir. “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Tutumuna Etkisi”. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, vol. 5, no. 1, 2017, pp. 419-20.
Vancouver Yıldırım B. 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. MAUN Fen Bil. Dergi. 2017;5(1):419-20.