| APA |
Pirinti, S. (2015). PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 26(1), 225-238.
|
|
| AMA |
Pirinti S. PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;26(1):225-238.
|
|
| Chicago |
Pirinti, Serdar. “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 26, no. 1 (March 2015): 225-38.
|
|
| EndNote |
Pirinti S (March 1, 2015) PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 1 225–238.
|
|
| IEEE |
S. Pirinti, “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, pp. 225–238, 2015.
|
|
| ISNAD |
Pirinti, Serdar. “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26/1 (March2015), 225-238.
|
|
| JAMA |
Pirinti S. PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26:225–238.
|
|
| MLA |
Pirinti, Serdar. “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 26, no. 1, 2015, pp. 225-38.
|
|
| Vancouver |
Pirinti S. PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26(1):225-38.
|
|