BibTex RIS Cite

SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI

Year 2015, Volume: 37 Issue: 2, 285 - 306, 15.03.2016
https://doi.org/10.14780/iibd.86369

Abstract

Siyasal pazarlama politikacılara ve siyasi partilere marka perspektifinden bakarak
farklı bir anlayış sunmaktadır. Bu çalışma, marka kişiliği temelinde Türkiye’de,
2011 ile 2014 arası toplumu ve siyasal ortamı etkileyen önemli gelişmelerin, siyasi
parti ve liderlerinin marka kişiliklerindekialgılamadeğişimlerini incelemeyi amaçlamaktadır. Seçimler, siyasi protestolar veçeşitli siyasi iddiaların,parti ve liderlerin marka kişiliği algıları üzerindebir farka yol açıp açmadığı, açmışsa da bunun nasıl ve hangi açılardan olduğunun ortaya konulması hedeflenmektedir. Çalışmanın amacı, farklı dönemlerde ölçümlere yaparak, sosyal ve siyasi olayların politik marka kişiliğinin algılanması üzerindeki etkilerinin anlaşılmasıdır.

Year 2015, Volume: 37 Issue: 2, 285 - 306, 15.03.2016
https://doi.org/10.14780/iibd.86369

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Yener Girişken

Diren Bulut

Sema Kurtuluş

Publication Date March 15, 2016
Submission Date March 15, 2016
Published in Issue Year 2015 Volume: 37 Issue: 2

Cite

APA Girişken, Y., Bulut, D., & Kurtuluş, S. (2016). SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 37(2), 285-306. https://doi.org/10.14780/iibd.86369
AMA Girişken Y, Bulut D, Kurtuluş S. SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2016;37(2):285-306. doi:10.14780/iibd.86369
Chicago Girişken, Yener, Diren Bulut, and Sema Kurtuluş. “SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 37, no. 2 (March 2016): 285-306. https://doi.org/10.14780/iibd.86369.
EndNote Girişken Y, Bulut D, Kurtuluş S (March 1, 2016) SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 37 2 285–306.
IEEE Y. Girişken, D. Bulut, and S. Kurtuluş, “SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 37, no. 2, pp. 285–306, 2016, doi: 10.14780/iibd.86369.
ISNAD Girişken, Yener et al. “SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 37/2 (March 2016), 285-306. https://doi.org/10.14780/iibd.86369.
JAMA Girişken Y, Bulut D, Kurtuluş S. SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2016;37:285–306.
MLA Girişken, Yener et al. “SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 37, no. 2, 2016, pp. 285-06, doi:10.14780/iibd.86369.
Vancouver Girişken Y, Bulut D, Kurtuluş S. SOSYAL OLAYLARIN SİYASAL MARKA KİŞİLİĞİ ÜZERİNDEKİ YANSIMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2016;37(2):285-306.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png