Volume: 38 Issue: 1 , 6/1/16

Year: 2016

Other

 

1. TÜRKİYE’DE İNTERNETİ KİMLER, NE İÇİN KULLANIYOR?

 

3. SİGORTA SEKTÖRÜNDE KARA PARA AKLAMA: FATF RAPORLARI VE AKLAMA TİPOLOJİLERİ

 

4. DOES SUSTAINABLE DEVELOPMENT MAKE GOOD STRATEGIES FOR CORPORATE ACTORS?

 

7. AIR POLLUTION AND INCOME RELATIONSHIP IN TURKISH PROVINCES: A SPATIAL APPROACH

 

8. BAĞLAMSAL PAZARLAMA STRATEJİLERİNİN MARKA DEĞERİNE ETKİSİ ÜZERİNE BİR PİLOT ARAŞTIRMA

 

9. TÜRKİYE’DE ENGELLİ ERKEKLERİN İŞ GÜCÜ DURUMLARI ÜZERİNE BETİMSEL BİR ÇALIŞMA

 

10. TÜRK SİGORTA SEKTÖRÜNÜN PROMETHEE YÖNTEMİ İLE FİNANSAL PERFORMANS ANALİZİ

 

11. EGO STATES IN BRAND-CONSUMER TRANSACTIONS

 

13. HEMODİYALİZ HASTALARININ YAŞAM KALİTESİNİN ULUSLARARASI MUKAYESELİ ANALİZİ

 

15. HİSSE SENETLERİNİN DOĞRU TAHMİN ORANLARI İLE KÜMELENDİRİLMESİ

 

17. EARLY CHILDHOOD HUMAN CAPITAL INVESTMENT IN CHILDREN

 

19. VİKOR YÖNTEMİ İLE TÜRK BANKACILIK SEKTÖRÜNÜN PERFORMANS ANALİZİ

 

20. ESTIMATION OF THE AIR QUALITY TRENDS IN ISTANBUL

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png