BibTex RIS Cite

Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu

Year 2003, Volume: 18 Issue: 1, 173 - 191, 03.03.2014

Abstract

Kurumsal iletişimin yararlandığı önemli ortamlardan olan sanal mecralar, bütünleşik yapı göstermeleri, sürekli yayında bulunmaları ve güncellenmeleri sebebiyle kurumsal çizginin aktarılmasında profesyonel çalışmaları zorunlu kılmakta, kurumsal imaj ve itibarın destekleyicisi olmaktadır.

-

Year 2003, Volume: 18 Issue: 1, 173 - 191, 03.03.2014

Abstract

-

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Makaleler
Authors

Nurhan Tosun This is me

Publication Date March 3, 2014
Submission Date March 3, 2014
Published in Issue Year 2003 Volume: 18 Issue: 1

Cite

APA Tosun, N. (2014). Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 18(1), 173-191.
AMA Tosun N. Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;18(1):173-191.
Chicago Tosun, Nurhan. “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam Ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 18, no. 1 (March 2014): 173-91.
EndNote Tosun N (March 1, 2014) Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18 1 173–191.
IEEE N. Tosun, “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 173–191, 2014.
ISNAD Tosun, Nurhan. “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam Ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18/1 (March 2014), 173-191.
JAMA Tosun N. Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;18:173–191.
MLA Tosun, Nurhan. “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam Ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 1, 2014, pp. 173-91.
Vancouver Tosun N. Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;18(1):173-91.

Marmara University Journal of Economic and Administrative Sciences is licensed under Attribution-NonCommercial 4.0 International

by-nc.png