Kurumsal iletişimin yararlandığı önemli ortamlardan olan sanal mecralar, bütünleşik yapı göstermeleri, sürekli yayında bulunmaları ve güncellenmeleri sebebiyle kurumsal çizginin aktarılmasında profesyonel çalışmaları zorunlu kılmakta, kurumsal imaj ve itibarın destekleyicisi olmaktadır.
Tosun, N. (2014). Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 18(1), 173-191.
AMA
Tosun N. Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;18(1):173-191.
Chicago
Tosun, Nurhan. “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam Ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 18, no. 1 (March 2014): 173-91.
EndNote
Tosun N (March 1, 2014) Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18 1 173–191.
IEEE
N. Tosun, “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 1, pp. 173–191, 2014.
ISNAD
Tosun, Nurhan. “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam Ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18/1 (March 2014), 173-191.
JAMA
Tosun N. Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;18:173–191.
MLA
Tosun, Nurhan. “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam Ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 18, no. 1, 2014, pp. 173-91.
Vancouver
Tosun N. Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;18(1):173-91.