BibTex RIS Kaynak Göster

Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu

Yıl 2003, Cilt: 18 Sayı: 1, 173 - 191, 03.03.2014

Öz

Kurumsal iletişimin yararlandığı önemli ortamlardan olan sanal mecralar, bütünleşik yapı göstermeleri, sürekli yayında bulunmaları ve güncellenmeleri sebebiyle kurumsal çizginin aktarılmasında profesyonel çalışmaları zorunlu kılmakta, kurumsal imaj ve itibarın destekleyicisi olmaktadır.

-

Yıl 2003, Cilt: 18 Sayı: 1, 173 - 191, 03.03.2014

Öz

-

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Nurhan Tosun Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 3 Mart 2014
Gönderilme Tarihi 3 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 18 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Tosun, N. (2014). Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 18(1), 173-191.
AMA Tosun N. Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;18(1):173-191.
Chicago Tosun, Nurhan. “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam Ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 18, sy. 1 (Mart 2014): 173-91.
EndNote Tosun N (01 Mart 2014) Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18 1 173–191.
IEEE N. Tosun, “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 18, sy. 1, ss. 173–191, 2014.
ISNAD Tosun, Nurhan. “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam Ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18/1 (Mart 2014), 173-191.
JAMA Tosun N. Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;18:173–191.
MLA Tosun, Nurhan. “Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam Ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 18, sy. 1, 2014, ss. 173-91.
Vancouver Tosun N. Kurumsal İletişim Sürecinde Reklam ve İmaj Yönetiminin Bütünleşik Konumu. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;18(1):173-91.