HOFSTEDE, Geert. Culture’s Consequences: International Differences in Work Related Values, London, Newbury Park: Sage Publications, 1984.
HOFSTEDE, Geert. Cultures and Organizations:Software of the Mind, London, McGraw-Hill Book Company, 1991.
GÜVENÇ, Bozkurt. Kültürün ABC’si, Istanbul, Yapı Kredi Yayınları, 1997.
GRISWORLD, Wendy. ”The Devil’s Techniques: The Cultural Legitimation and Social Change, American Sociological Review, 48 (October),1983; (içinde) A. Selami Sargut, Kültürlerarası FarklılaĢma ve Yönetim, Verso Yayınları, Ankara,1994.
KAĞITÇIBASI, Çiğdem. Kültürel Psikoloji (2nci Baskı), Istanbul, Evrim Yayınevi, 2000.
KLUCKHOHN, STROCBECK (1961), Hall (1976, Hofstede (1980),HAMPDENTURNER, Trompenaars (1993)
KROEBER, A.L. & KLUCKHOHN, C.. Culture, Part III:Papers of the Peabody Museum of Harvard University, Cambridge, MA: Harvard, 1961.
KHATRI, Naresh; D’NETTO, Brian. Perceived Uncertainty and Performance. Journal of Applied Management Studies, Dec 1997 Vol.6 No.2, 1997.
LUTHANS, Fred. Organizational Behaviour, 4th. Ed. New York: Mac-Graw-Hill, 1985. PHATAK, V. Arvind. Uluslar Arası Yönetim, (Çev. Atilla BARANSEL), Jön Ajans, 2000.
ROBBINS, Stephen P.. Organizational Behavior, Prentice-Hall, Inc. New Jersey 1998.
ROGOVSKY, Nikolai; SCHULER, Randal S.. “Managing Human Recources Across Cultures”, Business & The Contemporary World, Vol. IX. No.1, 1997.
SARGUT, Selami. Kültürlerarası FarklılaĢma ve Yönetim, Verso Yayınları, Ankara, 1994.
SARGUT, A. Selami. Kültürler Arası Farklılasma ve Yönetim (2nci Baskı), Ankara, Imge Kitabevi, 2001.
VAROĞLU, A.Kadir, Türk Bilgisayar Sektöründe Örgütlenme Yapıları ve Etkililik. (Yayımlanmamıs Doktora Tezi), Ankara: Ankara Üniversitesi, 1992.
WALLERSTEIN, Immanuel. “Uncertainty and Creativity”, American Behavioral Scientist, Nov-Dec Vol.42, 1998.
WILLIAMS, Raymond. The Long Revolution. Middlesex:Penguin Books, 1984; (içinde) A. Selami Sargut, Kültürlerarası Farklılasma ve Yönetim, V Yayınları, Ankara,1994.
WHETTEN, David A.; CAMERON, Kim S.. Developing Management Skills, New York: Harper Collins College Publishers, 1995.
TEAGUE, Ross C.; ALLEN, John A.. The Reduction of Uncertainty and Troubleshooting Performance, Human Factors, Vol.39 No.2, June 1997.
TRIANDIS, Harry C.. Culture and Social Behavior, New York, McGaw-Hill Inc., 1994.
TROMPENAARS, Fons ; HAMPDEN-TURNER. Charles, Küresel Is Yönetimi ve Kültürel Çesitlilik. (Çev:Zülfü Dicleli). Ġstanbul, Anadolu Grubu Yayınları No:4,1998.
TOSUN, Kemal. Isletme Yönetimi, Istanbul: Isletme Fakültesi Yayın No:226, 1998.
HOFSTEDE, Geert. Culture’s Consequences: International Differences in Work Related Values, London, Newbury Park: Sage Publications, 1984.
HOFSTEDE, Geert. Cultures and Organizations:Software of the Mind, London, McGraw-Hill Book Company, 1991.
GÜVENÇ, Bozkurt. Kültürün ABC’si, Istanbul, Yapı Kredi Yayınları, 1997.
GRISWORLD, Wendy. ”The Devil’s Techniques: The Cultural Legitimation and Social Change, American Sociological Review, 48 (October),1983; (içinde) A. Selami Sargut, Kültürlerarası FarklılaĢma ve Yönetim, Verso Yayınları, Ankara,1994.
KAĞITÇIBASI, Çiğdem. Kültürel Psikoloji (2nci Baskı), Istanbul, Evrim Yayınevi, 2000.
KLUCKHOHN, STROCBECK (1961), Hall (1976, Hofstede (1980),HAMPDENTURNER, Trompenaars (1993)
KROEBER, A.L. & KLUCKHOHN, C.. Culture, Part III:Papers of the Peabody Museum of Harvard University, Cambridge, MA: Harvard, 1961.
KHATRI, Naresh; D’NETTO, Brian. Perceived Uncertainty and Performance. Journal of Applied Management Studies, Dec 1997 Vol.6 No.2, 1997.
LUTHANS, Fred. Organizational Behaviour, 4th. Ed. New York: Mac-Graw-Hill, 1985. PHATAK, V. Arvind. Uluslar Arası Yönetim, (Çev. Atilla BARANSEL), Jön Ajans, 2000.
ROBBINS, Stephen P.. Organizational Behavior, Prentice-Hall, Inc. New Jersey 1998.
ROGOVSKY, Nikolai; SCHULER, Randal S.. “Managing Human Recources Across Cultures”, Business & The Contemporary World, Vol. IX. No.1, 1997.
SARGUT, Selami. Kültürlerarası FarklılaĢma ve Yönetim, Verso Yayınları, Ankara, 1994.
SARGUT, A. Selami. Kültürler Arası Farklılasma ve Yönetim (2nci Baskı), Ankara, Imge Kitabevi, 2001.
VAROĞLU, A.Kadir, Türk Bilgisayar Sektöründe Örgütlenme Yapıları ve Etkililik. (Yayımlanmamıs Doktora Tezi), Ankara: Ankara Üniversitesi, 1992.
WALLERSTEIN, Immanuel. “Uncertainty and Creativity”, American Behavioral Scientist, Nov-Dec Vol.42, 1998.
WILLIAMS, Raymond. The Long Revolution. Middlesex:Penguin Books, 1984; (içinde) A. Selami Sargut, Kültürlerarası Farklılasma ve Yönetim, V Yayınları, Ankara,1994.
WHETTEN, David A.; CAMERON, Kim S.. Developing Management Skills, New York: Harper Collins College Publishers, 1995.
TEAGUE, Ross C.; ALLEN, John A.. The Reduction of Uncertainty and Troubleshooting Performance, Human Factors, Vol.39 No.2, June 1997.
TRIANDIS, Harry C.. Culture and Social Behavior, New York, McGaw-Hill Inc., 1994.
TROMPENAARS, Fons ; HAMPDEN-TURNER. Charles, Küresel Is Yönetimi ve Kültürel Çesitlilik. (Çev:Zülfü Dicleli). Ġstanbul, Anadolu Grubu Yayınları No:4,1998.
TOSUN, Kemal. Isletme Yönetimi, Istanbul: Isletme Fakültesi Yayın No:226, 1998.
Sığrı, Ü., & Tığlı, M. (2014). Hofstede’nin "Belirsizlikten Kaçınma" Kültürel Boyutunun Yönetsel-Örgütsel Süreçlere ve Pazarlama Açısından Tüketici Davranışlarına Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 327-342.
AMA
Sığrı Ü, Tığlı M. Hofstede’nin "Belirsizlikten Kaçınma" Kültürel Boyutunun Yönetsel-Örgütsel Süreçlere ve Pazarlama Açısından Tüketici Davranışlarına Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2014;21(1):327-342.
Chicago
Sığrı, Ünsal, and Mehmet Tığlı. “Hofstede’nin ‘Belirsizlikten Kaçınma’ Kültürel Boyutunun Yönetsel-Örgütsel Süreçlere Ve Pazarlama Açısından Tüketici Davranışlarına Etkisi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 21, no. 1 (March 2014): 327-42.
EndNote
Sığrı Ü, Tığlı M (March 1, 2014) Hofstede’nin "Belirsizlikten Kaçınma" Kültürel Boyutunun Yönetsel-Örgütsel Süreçlere ve Pazarlama Açısından Tüketici Davranışlarına Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 327–342.
IEEE
Ü. Sığrı and M. Tığlı, “Hofstede’nin ‘Belirsizlikten Kaçınma’ Kültürel Boyutunun Yönetsel-Örgütsel Süreçlere ve Pazarlama Açısından Tüketici Davranışlarına Etkisi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, pp. 327–342, 2014.
ISNAD
Sığrı, Ünsal - Tığlı, Mehmet. “Hofstede’nin ‘Belirsizlikten Kaçınma’ Kültürel Boyutunun Yönetsel-Örgütsel Süreçlere Ve Pazarlama Açısından Tüketici Davranışlarına Etkisi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (March 2014), 327-342.
JAMA
Sığrı Ü, Tığlı M. Hofstede’nin "Belirsizlikten Kaçınma" Kültürel Boyutunun Yönetsel-Örgütsel Süreçlere ve Pazarlama Açısından Tüketici Davranışlarına Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:327–342.
MLA
Sığrı, Ünsal and Mehmet Tığlı. “Hofstede’nin ‘Belirsizlikten Kaçınma’ Kültürel Boyutunun Yönetsel-Örgütsel Süreçlere Ve Pazarlama Açısından Tüketici Davranışlarına Etkisi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 21, no. 1, 2014, pp. 327-42.
Vancouver
Sığrı Ü, Tığlı M. Hofstede’nin "Belirsizlikten Kaçınma" Kültürel Boyutunun Yönetsel-Örgütsel Süreçlere ve Pazarlama Açısından Tüketici Davranışlarına Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):327-42.