Özkaya, B. (2015). HALKLA İLİŞKİLER 2.0 KAPSAMINDA KURUMLARIN ARAMA MOTORU KULLANICILARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 33(2), 355-382.
AMA
Özkaya B. HALKLA İLİŞKİLER 2.0 KAPSAMINDA KURUMLARIN ARAMA MOTORU KULLANICILARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. March 2015;33(2):355-382.
Chicago
Özkaya, Betül. “HALKLA İLİŞKİLER 2.0 KAPSAMINDA KURUMLARIN ARAMA MOTORU KULLANICILARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARI”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 33, no. 2 (March 2015): 355-82.
EndNote
Özkaya B (March 1, 2015) HALKLA İLİŞKİLER 2.0 KAPSAMINDA KURUMLARIN ARAMA MOTORU KULLANICILARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33 2 355–382.
IEEE
B. Özkaya, “HALKLA İLİŞKİLER 2.0 KAPSAMINDA KURUMLARIN ARAMA MOTORU KULLANICILARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARI”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 33, no. 2, pp. 355–382, 2015.
ISNAD
Özkaya, Betül. “HALKLA İLİŞKİLER 2.0 KAPSAMINDA KURUMLARIN ARAMA MOTORU KULLANICILARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARI”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33/2 (March2015), 355-382.
JAMA
Özkaya B. HALKLA İLİŞKİLER 2.0 KAPSAMINDA KURUMLARIN ARAMA MOTORU KULLANICILARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33:355–382.
MLA
Özkaya, Betül. “HALKLA İLİŞKİLER 2.0 KAPSAMINDA KURUMLARIN ARAMA MOTORU KULLANICILARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARI”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, vol. 33, no. 2, 2015, pp. 355-82.
Vancouver
Özkaya B. HALKLA İLİŞKİLER 2.0 KAPSAMINDA KURUMLARIN ARAMA MOTORU KULLANICILARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33(2):355-82.