BibTex RIS Cite

Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma

Year 2005, Issue: 15, 69 - 75, 01.12.2005

Abstract

Türkiye’de turizm alanında ortaöğretim, önlisans ve lisans düzeyinde olmak üzere 3 düzeyde örgün turizm eğitimi yapılmaktadır. Örgün turizm eğitimi kapsamında uygulanan programlarda da özellikle yabancı dil dersleri büyük önem arz etmektedir. Bu çalışmada örgün turizm eğitimi veren öğretim kurumlarında öğrenim gören öğrencilerin İngilizce derslerine ilişkin tutumları ölçülmüştür. Tutum, öğrenmeyi etkileyen faktörlerden birisidir ve doğrudan öğrenci ile ilgilidir. Çalışma kapsamında geliştirilen tutum ölçeği, ortaöğretim, önlisans ve lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilere uygulanmış ve elde edilen veriler çeşitli istatistiksel analizlere tabi tutulmuşlardır.

A Study into the Attitudes of Students Receiving Tourism Education at Different Levels towards English Courses

Year 2005, Issue: 15, 69 - 75, 01.12.2005

Abstract

In Turkey, tourism education is offered basically at three levels; high school level, prebachelor’s degree level, and B.A. level. English courses are of great significance in the implemented curriculum of tourism education. In this study, the attitudes of students receiving tourism education at different levels were measured towards English courses. Attitude is one of the key factors that affect learning and is directly related to the students involved. The attitude scale developed through the study was implemented to the students and the data obtained were assessed via various statistical analyses.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA53CS36CJ
Journal Section Articles
Authors

YASİN Boylu This is me

YALÇIN Arslantürk This is me

Publication Date December 1, 2005
Published in Issue Year 2005 Issue: 15

Cite

APA Boylu, Y., & Arslantürk, Y. (2005). Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(15), 69-75.
AMA Boylu Y, Arslantürk Y. Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. İLKE. December 2005;(15):69-75.
Chicago Boylu, YASİN, and YALÇIN Arslantürk. “Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 15 (December 2005): 69-75.
EndNote Boylu Y, Arslantürk Y (December 1, 2005) Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 69–75.
IEEE Y. Boylu and Y. Arslantürk, “Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma”, İLKE, no. 15, pp. 69–75, December 2005.
ISNAD Boylu, YASİN - Arslantürk, YALÇIN. “Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (December 2005), 69-75.
JAMA Boylu Y, Arslantürk Y. Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. İLKE. 2005;:69–75.
MLA Boylu, YASİN and YALÇIN Arslantürk. “Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 15, 2005, pp. 69-75.
Vancouver Boylu Y, Arslantürk Y. Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. İLKE. 2005(15):69-75.