BibTex RIS Kaynak Göster

Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma

Yıl 2005, Sayı: 15, 69 - 75, 01.12.2005

Öz

Türkiye’de turizm alanında ortaöğretim, önlisans ve lisans düzeyinde olmak üzere 3 düzeyde örgün turizm eğitimi yapılmaktadır. Örgün turizm eğitimi kapsamında uygulanan programlarda da özellikle yabancı dil dersleri büyük önem arz etmektedir. Bu çalışmada örgün turizm eğitimi veren öğretim kurumlarında öğrenim gören öğrencilerin İngilizce derslerine ilişkin tutumları ölçülmüştür. Tutum, öğrenmeyi etkileyen faktörlerden birisidir ve doğrudan öğrenci ile ilgilidir. Çalışma kapsamında geliştirilen tutum ölçeği, ortaöğretim, önlisans ve lisans düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilere uygulanmış ve elde edilen veriler çeşitli istatistiksel analizlere tabi tutulmuşlardır.

A Study into the Attitudes of Students Receiving Tourism Education at Different Levels towards English Courses

Yıl 2005, Sayı: 15, 69 - 75, 01.12.2005

Öz

In Turkey, tourism education is offered basically at three levels; high school level, prebachelor’s degree level, and B.A. level. English courses are of great significance in the implemented curriculum of tourism education. In this study, the attitudes of students receiving tourism education at different levels were measured towards English courses. Attitude is one of the key factors that affect learning and is directly related to the students involved. The attitude scale developed through the study was implemented to the students and the data obtained were assessed via various statistical analyses.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA53CS36CJ
Bölüm Makaleler
Yazarlar

YASİN Boylu Bu kişi benim

YALÇIN Arslantürk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Aralık 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Boylu, Y., & Arslantürk, Y. (2005). Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(15), 69-75.
AMA Boylu Y, Arslantürk Y. Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. İLKE. Aralık 2005;(15):69-75.
Chicago Boylu, YASİN, ve YALÇIN Arslantürk. “Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 15 (Aralık 2005): 69-75.
EndNote Boylu Y, Arslantürk Y (01 Aralık 2005) Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 69–75.
IEEE Y. Boylu ve Y. Arslantürk, “Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma”, İLKE, sy. 15, ss. 69–75, Aralık 2005.
ISNAD Boylu, YASİN - Arslantürk, YALÇIN. “Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 15 (Aralık 2005), 69-75.
JAMA Boylu Y, Arslantürk Y. Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. İLKE. 2005;:69–75.
MLA Boylu, YASİN ve YALÇIN Arslantürk. “Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 15, 2005, ss. 69-75.
Vancouver Boylu Y, Arslantürk Y. Farklı Öğrenim Düzeylerinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin İngilizce Derslerine İlişkin Tutumları Üzerine Bir Araştırma. İLKE. 2005(15):69-75.