BibTex RIS Cite
Year 2000, Issue: 2, 1 - 26, 01.06.2000

Abstract

This research is a study of curriculum evaluation. The effectiveness of the elements in the educational situations for the course, introduction of educational curriculum has been evaluated. The research had two aims, one is to find whether the teacher applies teaching principles in his class or teaching methods were used effectively. It was found that the teacher used his teaching tutoring, questioning-answering, and discussion, so effectively during his teaching process and it has been observed that the teacher acted suitably to teaching principles.

Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi

Year 2000, Issue: 2, 1 - 26, 01.06.2000

Abstract

Bu araştırma bir program değerlendirme çalışmasıdır. Araştırmada, Eğitime Giriş Dersi öğretim programının eğitim durumu öğesinin etkililiği değerlendirilmiştir. Bu amaçla, öğretmenin öğretim sürecinde öğretim ilkelerine uygun davranıp davranmadığı ile öğretim yöntemlerini etkili kullanıp kullanmadığı araştırılmıştır. Araştırma sonucunda öğretmenin öğretim sürecinde anlatım, soru-cevap, tartışma yöntemlerini etkili kullandığı ayrıca öğretim ilkelerine de uygun davrandığı gözlenmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA53MC54PP
Journal Section Articles
Authors

İZZET Görgen This is me

Publication Date June 1, 2000
Published in Issue Year 2000 Issue: 2

Cite

APA Görgen, İ. (2000). Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(2), 1-26.
AMA Görgen İ. Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi. İLKE. June 2000;(2):1-26.
Chicago Görgen, İZZET. “Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 2 (June 2000): 1-26.
EndNote Görgen İ (June 1, 2000) Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 1–26.
IEEE İ. Görgen, “Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi”, İLKE, no. 2, pp. 1–26, June 2000.
ISNAD Görgen, İZZET. “Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (June 2000), 1-26.
JAMA Görgen İ. Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi. İLKE. 2000;:1–26.
MLA Görgen, İZZET. “Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 2, 2000, pp. 1-26.
Vancouver Görgen İ. Eğitime Giriş Dersi Programının Eğitim Durumları Öğesinin Değerlendirilmesi. İLKE. 2000(2):1-26.