BibTex RIS Cite

RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI

Year 2011, Lokman Hekim Journal 2011; Supplement, 23 - 23, 01.09.2011

Abstract

Yuxugörme daha çok sethi yuku fazasından oyanma vaktı ve ya hemin fazadan keçen bir neçe daki- ke erzinde baş verir. Yukugörme zamanı hiss ve həyəcanların karakteri her ferdin sinir sistemi tipindən, onun sağlamlıq derecesinden asılıdır. İndi yuku və yukugörme problemleri hem psikologiya, fiziologiya, tebabət sahəlerinde çalışan alimlər, hem de biokimya, etnoqrafiya, etimologiya, folklorşünas alimlər tərəfindən öyrənilir ki, bu da öz növbəsində dikkətdən kenar kala bilmez. Bazi yuku tormozlanması halında olan beyin kabığında ayrı-ayrı nahiyeler oyak kalır. Belə olduqda adam müxtəlif yuxular görür, qabıqda tam tormozlanmaya mane olan qıcıqların töretdiyi duyğular baş verir və o, suretler görür. Üstü çox qalın örtülmüş adam yuxuda qızmar sehra göre biler. Göy guruldadıqda çox vaxt yuxuda adam vuruşma və partlayışlar görür. Bəzən adama ele gelir ki, onu boğurlar. Bu cür qarışıq yuxulara səbəb narahat yataqda döş qəfəsinin basılması üzündən teneffüs hərəkətlərinin çətinləşməsidir. Həmçinin, yatmazdan evvel möhkem yemiş adamlar da bu cür yukular görürler. Çünki diafraqmanın hərəkəti azaldıqda ağciyerlerin ventilyasiyası zeifleyir. Çok vakt yukugörmeye səbəb adamı hüsusen çok meşğul edən hadiseler olur. Adam mühüm bir haber gözleyir və bu onun fikrini özüne celb edir. O, yukuya getdikde həmin hadise ile alakadar olarak oyak kalan nahiyələrdən başqa beyin yarımküreleri kabığı tormozlanır. Odur ki, adam yukuda hasretle gözlediyi haberi aldığını görür. Seher yukudan duranda nəhayət teleqram alır. Bele hadiseler hakkında mövhumatçı adamlar deyirler: “Yukum düz çıkdı”. Bazen elə olur ki, adamlar özlərinə lazım olan şeyi hara qoyduqlarını unudur və bu onların yukusuna girir. Bu cür «düz» yukunun səbəbini başa düşmək çətin deyil. Gün ərzin-də baş verən saysız-hesabsız sinir prosesləri həmin adam eşyanı gizletdikde onun beyninde emele gelen alakaları tormozlamışdır. Yuku zamanı beyin ka- bığına tormozlanma yayılır. Lakin ola bilsin ki, lazım olan eşyanın aktarılması ile alaka dar olan nahiyeler oyak kalsın. Çünki adam itki ile alakadar narahatdır. Onda oyanma heç bir maneə olmadan kabığda lazımi yollarla keçir ve yatan adam yukuda eşyanın harada olduğunu görür. «Yukunun düz çıkması» hakkındakı fikirler, bele yaranmışdır

MEDICAL FOLKLORIC ASPECT OF DREAM INTERPRETATIONS

Year 2011, Lokman Hekim Journal 2011; Supplement, 23 - 23, 01.09.2011

Abstract

Today dreams and the problems of its learned not only in psychology, physiology, in the nature, scientists
working in the field of medicine, but also studied by scientists – specialists in folklore, biochemists, ethnographers, etymologys. Because these processes are connected with the person and human physiology. Dream
process is a process of settlement and a human body equilibration.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Research Article
Authors

Nubar Həkimova This is me

Publication Date September 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Lokman Hekim Journal 2011; Supplement

Cite

APA Həkimova, N. (2011). RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI. Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi Ve Folklorik Tıp Dergisi23-23.
AMA Həkimova N. RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI. Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi ve Folklorik Tıp Dergisi. Published online September 1, 2011:23-23.
Chicago Həkimova, Nubar. “RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI”. Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi Ve Folklorik Tıp Dergisi, September (September 2011), 23-23.
EndNote Həkimova N (September 1, 2011) RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI. Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi ve Folklorik Tıp Dergisi 23–23.
IEEE N. Həkimova, “RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI”, Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi ve Folklorik Tıp Dergisi, pp. 23–23, September 2011.
ISNAD Həkimova, Nubar. “RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI”. Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi ve Folklorik Tıp Dergisi. September 2011. 23-23.
JAMA Həkimova N. RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI. Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi ve Folklorik Tıp Dergisi. 2011;:23–23.
MLA Həkimova, Nubar. “RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI”. Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi Ve Folklorik Tıp Dergisi, 2011, pp. 23-23.
Vancouver Həkimova N. RÜYA YOZUMLARININ TIBBI FOLKLORİSTİK BOYUTLARI. Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Lokman Hekim Tıp Tarihi ve Folklorik Tıp Dergisi. 2011:23-.

                                                                                                                                  Creative Commons Lisansı                        
                                                                  This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

  

                                    Periodical scientific publication of Mersin University School of Medicine. Can not be cited without referenceResponsibility of the articles belong to the authors

  Cover

Ayşegül Tuğuz

from composition of İlter Uzel named Dioscorides and his Student

Address

Mersin Üniversitesi Tıp Fakültesi Tıp Tarihi ve Etik Anabilim Dalı Çiftlikköy Kampüsü

Yenişehir / Mersin