Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2010, Volume: 5 Issue: 4, 1670 - 1679, 01.05.2010

Abstract

HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ

Year 2010, Volume: 5 Issue: 4, 1670 - 1679, 01.05.2010

Abstract

Bu çalışmanın amacı, hikâye anlatımı gibi sosyal bir süreci kullanarak ilköğretimde okuyan İngilizce öğrencilerinin bu uygulamayla ilgili tutumlarının gözlemlenmesi ve hikâye anlatımının üç-aşamalı motivasyon modeline uygun olup olmadığının saptanmasıdır. Bu çalışmada ortaya çıkan bulgulardan bir tanesi öğrencilerin motivasyonunun bir ders boyunca etkinliğini yitirmemesidir. Bir diğer bulgu ise yabancı dil derslerinde kullanılan hikâye anlatım metodunun, öğrencilerin sadece dinlenme, konuşma ve kelime kazanma becerilerini geliştirmekle kalmayıp içlerinde var olan drama yeteneklerinin de ön plana çıkmasına ve her anlatımla kendilerine duydukları güvenin artmasına yardımcı olmasıdır.

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Sibel Arıoğul This is me

Tarik Uzun This is me

Publication Date May 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 5 Issue: 4

Cite

APA Arıoğul, S., & Uzun, T. (2010). HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ. Education Sciences, 5(4), 1670-1679.
AMA Arıoğul S, Uzun T. HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ. Education Sciences. May 2010;5(4):1670-1679.
Chicago Arıoğul, Sibel, and Tarik Uzun. “HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ”. Education Sciences 5, no. 4 (May 2010): 1670-79.
EndNote Arıoğul S, Uzun T (May 1, 2010) HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ. Education Sciences 5 4 1670–1679.
IEEE S. Arıoğul and T. Uzun, “HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ”, Education Sciences, vol. 5, no. 4, pp. 1670–1679, 2010.
ISNAD Arıoğul, Sibel - Uzun, Tarik. “HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ”. Education Sciences 5/4 (May 2010), 1670-1679.
JAMA Arıoğul S, Uzun T. HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ. Education Sciences. 2010;5:1670–1679.
MLA Arıoğul, Sibel and Tarik Uzun. “HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ”. Education Sciences, vol. 5, no. 4, 2010, pp. 1670-9.
Vancouver Arıoğul S, Uzun T. HİKÂYE ANLATIM METODU İLE İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ. Education Sciences. 2010;5(4):1670-9.