Bu çalışmanın amacı, hikâye anlatımı gibi sosyal bir süreci kullanarak ilköğretimde okuyan İngilizce öğrencilerinin bu uygulamayla ilgili tutumlarının gözlemlenmesi ve hikâye anlatımının üç-aşamalı motivasyon modeline uygun olup olmadığının saptanmasıdır. Bu çalışmada ortaya çıkan bulgulardan bir tanesi öğrencilerin motivasyonunun bir ders boyunca etkinliğini yitirmemesidir. Bir diğer bulgu ise yabancı dil derslerinde kullanılan hikâye anlatım metodunun, öğrencilerin sadece dinlenme, konuşma ve kelime kazanma becerilerini geliştirmekle kalmayıp içlerinde var olan drama yeteneklerinin de ön plana çıkmasına ve her anlatımla kendilerine duydukları güvenin artmasına yardımcı olmasıdır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Educational Sciences |
Authors | |
Publication Date | May 1, 2010 |
Published in Issue | Year 2010 Volume: 5 Issue: 4 |