Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2010, Volume: 5 Issue: 3, 820 - 838, 01.04.2010

Abstract

DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ

Year 2010, Volume: 5 Issue: 3, 820 - 838, 01.04.2010

Abstract

Geometri müfredatında öğrencilerin öğrenmekte güçlük çektiği derslerden bir tanesi Uzay Geometri’dir. Bu çalışmada, Uzay geometrinin bir konusu olan dik izdüşümüne yönelik çalışma yaprakları geliştirilmiş ve bu çalışma yapraklarının uygulanabilirliği incelenmiştir. Hazırlanan çalışma yaprakları Trabzon’daki bir lisede 36 öğrenciden oluşan bir 12. sınıfta uygulanmıştır. Çalışmanın sonunda Cabri 3D gibi üç boyutlu dinamik geometri yazılımı kullanmayı gerektiren çalışma yapraklarının uzay geometrinin konularının öğretiminde kolaylık sağladığı, öğrencilere zevkli geldiği, onları derse karşı motive ederek derse karşı olan ilgilerini artırdığı görülmüştür. Araştırmanın sonuçlarına dayanarak bu türden çalışma yapraklarının uzay geometrinin diğer ünitelerine de hazırlanması önerilmektedir.  

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Temel Kösa This is me

Publication Date April 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 5 Issue: 3

Cite

APA Kösa, T. (2010). DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ. Education Sciences, 5(3), 820-838.
AMA Kösa T. DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ. Education Sciences. April 2010;5(3):820-838.
Chicago Kösa, Temel. “DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ”. Education Sciences 5, no. 3 (April 2010): 820-38.
EndNote Kösa T (April 1, 2010) DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ. Education Sciences 5 3 820–838.
IEEE T. Kösa, “DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ”, Education Sciences, vol. 5, no. 3, pp. 820–838, 2010.
ISNAD Kösa, Temel. “DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ”. Education Sciences 5/3 (April 2010), 820-838.
JAMA Kösa T. DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ. Education Sciences. 2010;5:820–838.
MLA Kösa, Temel. “DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ”. Education Sciences, vol. 5, no. 3, 2010, pp. 820-38.
Vancouver Kösa T. DİK İZDÜŞÜMÜ ÜNİTESİNE YÖNELİK GELİŞTİRİLEN ÇALIŞMA YAPRAKLARININ UYGULANABİLİRLİĞİNİN İNCELENMESİ. Education Sciences. 2010;5(3):820-38.