Research Article
BibTex RIS Cite
Year 2010, Volume: 5 Issue: 3, 1156 - 1168, 01.04.2010

Abstract

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ

Year 2010, Volume: 5 Issue: 3, 1156 - 1168, 01.04.2010

Abstract

2004 ilköğretim programının en dikkat çekici farkı, ilk okuma yazma öğretimi için önerilen yöntem ile yazı için önerilen biçimdir. Programın uygulayıcılarının program hakkında yeterli bilgi ve donanıma sahip olması, programın uygulanabilirliği açısından oldukça önemlidir. Bu amaçla öğretmenler hizmet içi eğitim almaktadırlar. Bu durumu tespit etmeye yönelik olarak bu araştırma desenleniştir. Bu bağlamda araştırmanın amacı, sınıf öğretmenliği dördüncü sınıf öğrencilerinin ilköğretim programını tanıma düzeylerini belirlemektir. Araştırmanın örneklemi, seçilen üç üniversite ve bu üç üniversitenin eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği bölümü son sınıf öğrencileridir. Öğrencilerin 2004 ilköğretim programını tanıma düzeylerini tespit edebilmek amacıyla araştırma anketi geliştirilmiş. Öğrenci anketinden elde edilen verilerin değerlendirilmesinde frekans (f) ve yüzde (%) hesaplanmıştır. İki süreksiz değişken arasında anlamlı bir ilişkinin olup olmadığı ki kare testi ile incelenmiştir. 

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Asım Arı This is me

Publication Date April 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Volume: 5 Issue: 3

Cite

APA Arı, A. (2010). SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. Education Sciences, 5(3), 1156-1168.
AMA Arı A. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. NWSA. April 2010;5(3):1156-1168.
Chicago Arı, Asım. “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ”. Education Sciences 5, no. 3 (April 2010): 1156-68.
EndNote Arı A (April 1, 2010) SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. Education Sciences 5 3 1156–1168.
IEEE A. Arı, “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ”, NWSA, vol. 5, no. 3, pp. 1156–1168, 2010.
ISNAD Arı, Asım. “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ”. Education Sciences 5/3 (April 2010), 1156-1168.
JAMA Arı A. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. NWSA. 2010;5:1156–1168.
MLA Arı, Asım. “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ”. Education Sciences, vol. 5, no. 3, 2010, pp. 1156-68.
Vancouver Arı A. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. NWSA. 2010;5(3):1156-68.