BibTex RIS Cite

THE EFFECT OF BETWEEN CLASS ABILITY GROUPING ON SCIENCE ACADEMIC ACHIEVEMENT AND SELF ESTEEM OF SIXTH CLASS STUDENTS

Year 2009, Volume: 4 Issue: 3, 1110 - 1122, 01.04.2009

Abstract

The aim of this research is to expose the effects of between class ability grouping on science academic achievement and self esteem of sixth class students. As a result, according to the achievement test, there couldn't be found a meaningful difference between the experiment and the control group (p>0.05), beside this there was found a meaningful difference between high, medium and low classes (p0.05). According to the Rosenberg Self Esteem Scale, there couldn't be found a meaningful difference between the experiment and the control group (p>0.05), beside this there was found a meaningful difference between high, medium and low classes (p

DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ

Year 2009, Volume: 4 Issue: 3, 1110 - 1122, 01.04.2009

Abstract

Bu araştırmanın amacı, düzey dersliklerinin ilköğretim 6. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine ilişkin akademik başarıları ve benlik saygısı üzerine etkisini ortaya koymaktır. Bulgulara göre, başarı testi puanları açısından deney ve kontrol grubu arasında anlamlı bir fark bulunmazken (p>0.05), düzey derslikleri arasında anlamlı fark bulunmaktadır (p0.05). Rosenberg Benlik Saygısı ölçeği puan ortalamaları, deney ve kontrol grubu arasında anlamlı fark göstermezken (p>0.05), düzey derslikleri arasında anlamlı fark göstermektedir (p

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Educational Sciences
Authors

Çigdem Aldan Karademir This is me

Publication Date April 1, 2009
Published in Issue Year 2009 Volume: 4 Issue: 3

Cite

APA Karademir, Ç. A. (2009). DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. Education Sciences, 4(3), 1110-1122. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Karademir ÇA. DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. Education Sciences. April 2009;4(3):1110-1122. doi:10.12739/10.12739
Chicago Karademir, Çigdem Aldan. “DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ”. Education Sciences 4, no. 3 (April 2009): 1110-22. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Karademir ÇA (April 1, 2009) DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. Education Sciences 4 3 1110–1122.
IEEE Ç. A. Karademir, “DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ”, Education Sciences, vol. 4, no. 3, pp. 1110–1122, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Karademir, Çigdem Aldan. “DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ”. Education Sciences 4/3 (April 2009), 1110-1122. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Karademir ÇA. DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. Education Sciences. 2009;4:1110–1122.
MLA Karademir, Çigdem Aldan. “DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ”. Education Sciences, vol. 4, no. 3, 2009, pp. 1110-22, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Karademir ÇA. DÜZEY DERSLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ DERSİNE İLİŞKİN AKADEMİK BAŞARILARI VE BENLİK SAYGISI ÜZERİNE ETKİSİ. Education Sciences. 2009;4(3):1110-22.