Türkiye’de eğitim tarihi alanında önemli çalışmalar yapılmış olsa da bu çalışmaların henüz yeterli düzeyde olmadığı, hala eğitim tarihinde keşfedilmeyi bekleyen pek çok önemli noktaların bulunduğu bilinmektedir. Yapılan çalışmaların
içerisinde ise ders kitapları ve çocuk yayınlarını hem dönemindeki etkisiyle (yatay)
hem de tarihsel devamlılık bağlamında (dikey) karşılaştırmalı bir şekilde inceleyen,
birlikte ele alan çalışmalar yok denecek kadar azdır. Benjamin Fortna, birincil
kaynaklar üzerinden bu sahada ürün veren ve alışılmış kabullerin dışında, konuya
farklı bir açıdan bakmayı deneyen araştırmacılardan birisidir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | April 1, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 47 Issue: 47 |