BibTex RIS Cite

Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları

Year 2001, Volume: 2 Issue: 2, - , 01.06.2001

Abstract

Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları

Year 2001, Volume: 2 Issue: 2, - , 01.06.2001

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Prof. Dr. Melek Vergiliel Tüz This is me

Publication Date June 1, 2001
Submission Date December 12, 2014
Published in Issue Year 2001 Volume: 2 Issue: 2

Cite

APA Tüz, P. D. M. V. (2001). Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2(2).
AMA Tüz PDMV. Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. June 2001;2(2).
Chicago Tüz, Prof. Dr. Melek Vergiliel. “Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı Ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları”. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2, no. 2 (June 2001).
EndNote Tüz PDMV (June 1, 2001) Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 2
IEEE P. D. M. V. Tüz, “Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları”, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2, no. 2, 2001.
ISNAD Tüz, Prof. Dr. Melek Vergiliel. “Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı Ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları”. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2/2 (June 2001).
JAMA Tüz PDMV. Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2001;2.
MLA Tüz, Prof. Dr. Melek Vergiliel. “Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı Ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları”. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol. 2, no. 2, 2001.
Vancouver Tüz PDMV. Kendi Kendini Yöneten Takım Kavramı ve Bu Takımların Gelişim Aşamaları. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2001;2(2).