Bu çalışmada, tüketici açısından bir ürün veya hizmetin özelliklerine ilişkin tercihlerin ne ölçüde önemli olduğunu belirlemeye yönelik olarak kullanılan Konjoint analizi incelenmiştir. ÖSS sınavında öğrenci başarısını arttırmaya yarayan bir araç olan özel dersane tercihinde etkili olan özeliklerin ne derece önemli olduğunun belirlenmesi amaçlanmıştır. Bu amaca yönelik olarak Eskişehir’de lise son sınıfta eğitim gören öğrencilerin nasıl bir özel dersane istediklerinin saptanmasına ve böylece öğrencilerin tercih edecekleri en ideal özel dersane tipinin belirlenmesine çalışılmıştır.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | June 1, 2004 |
Submission Date | December 12, 2014 |
Published in Issue | Year 2004 Volume: 5 Issue: 2 |