Günümüzde alışveriş marketleri insanların hayatında önemli bir zamanı işgal etmektedir. İnsanların alışveriş olgusu eskiden olduğu gibi sadece ihtiyaç duydukları malları almaktan çıkmış ve birçok etkeni de beraberinde getirmiştir. Artık tüketiciler alışveriş yapacakları marketleri seçerken birden çok kriteri değerlendirmektedir. Bu çalışmada Muğla il merkezinde tüketicilerin market tercihleri ve bu marketleri seçmelerindeki etkenler araştırılmıştır.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | October 31, 2016 |
Submission Date | June 10, 2016 |
Published in Issue | Year 2016 Volume: 9 Issue: 4 |
Ömer Halisdemir Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi (OHUIIBF) is licensed under the Creative Commons Attribution-Noncommercial-Pseudonymity License 4.0 international license.