BibTex RIS Cite

TÜKETİCİLERİN MARKET TERCİHLERİ VE MARKET TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

Year 2016, Volume: 9 Issue: 4, 133 - 142, 31.10.2016

Abstract

Günümüzde alışveriş marketleri insanların hayatında önemli bir zamanı işgal etmektedir. İnsanların alışveriş olgusu eskiden olduğu gibi sadece ihtiyaç duydukları malları almaktan çıkmış ve birçok etkeni de beraberinde getirmiştir. Artık tüketiciler alışveriş yapacakları marketleri seçerken birden çok kriteri değerlendirmektedir. Bu çalışmada Muğla il merkezinde tüketicilerin market tercihleri ve bu marketleri seçmelerindeki etkenler araştırılmıştır.

Year 2016, Volume: 9 Issue: 4, 133 - 142, 31.10.2016

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Journal Section Articles
Authors

Erdoğan Gavcar

Nil İnan This is me

Publication Date October 31, 2016
Submission Date June 10, 2016
Published in Issue Year 2016 Volume: 9 Issue: 4

Cite

APA Gavcar, E., & İnan, N. (2016). TÜKETİCİLERİN MARKET TERCİHLERİ VE MARKET TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 9(4), 133-142.

Creative Commons Lisansı
Ömer Halisdemir Universitesi Iktisadi ve Idari Bilimler Fakültesi Dergisi (OHUIIBF) is licensed under the Creative Commons Attribution-Noncommercial-Pseudonymity License 4.0 international license.