Bu araştırmada 1991-1992 öğretim yılından itibaren uygulanmasına başlanmış olan İlköğretim Okulu İş Eğitimi Programı’nın bir durum değerlendirmesi yaplmaktadır. Buna bağlı olarak da uygulamada başarının bağlı olabileceği koşullar ve etkenler incelenmektedir. Araştırma bulgularına göre ilköğretim okullarında uygulanmakta olan bu program, amaçlarına yeterince ulaşamamıştır. Sorun'un, programın yapısından; okullarda uygulama alanlarının ve gerekil donanımın bulunmamasından; bunlar kadar önemli bir neden olarak da okullarda bu dersleri yürütebilecek formasyona sahip öğretmenlerin olmamasından kaynaklandığı söylenebilir.
Primary Language | Turkish |
---|---|
Subjects | Studies on Education |
Journal Section | Table of Contents |
Authors | |
Publication Date | November 27, 2014 |
Published in Issue | Year 1997 Volume: 10 Issue: 1 |