Book Review
BibTex RIS Cite

Geç Osmanlı ve Erken Cumhuriyet Dönemlerinde Okumayı Öğrenmek

Year 2017, Volume: 3 Issue: 5 - JULY, 98 - 101, 25.07.2017
https://doi.org/10.21021/osmed.315472

Abstract

Geç
Osmanlı ve Erken Cumhuriyet Döneminde Okumayı Öğrenmek
eserinde Fortna, 1880-1930 yılları arasına odaklanarak“okumanın ve okumayı öğrenmenin” tarihini içeren birincil kaynakları incelemeye çalışmış, bahsedilen dönemlerde okumanın konusu, özellikle de okumayı öğrenme
üzerinde durarak, okumaya yüklenen bu yeni anlamdan etkilenen küçük okurlara
odaklanmış ve alana katkı sağlamaya çalışmıştır. Giriş ve sonuç dahil toplamda toplamda yedi bölümden oluşan eser, bu alanda gelecek çalışmalara öncülük etmesi bakımından önemlidir.

References

  • Benjamin C. Fortna, Geç Osmanlı ve Erken Cumhuriyet Döneminde Okumayı Öğrenmek, çev. Mehmet Beşikçi, İstanbul: Koç Üniversitesi Yayınları, 2013, 1. Baskı, 325 s., ISBN 978-605-5250-18-8

Geç Osmanlı ve Erken Cumhuriyet Dönemlerinde Okumayı Öğrenmek

Year 2017, Volume: 3 Issue: 5 - JULY, 98 - 101, 25.07.2017
https://doi.org/10.21021/osmed.315472

Abstract

References

  • Benjamin C. Fortna, Geç Osmanlı ve Erken Cumhuriyet Döneminde Okumayı Öğrenmek, çev. Mehmet Beşikçi, İstanbul: Koç Üniversitesi Yayınları, 2013, 1. Baskı, 325 s., ISBN 978-605-5250-18-8
There are 1 citations in total.

Details

Journal Section Book Review
Authors

Şule Altınbaş

Publication Date July 25, 2017
Submission Date May 23, 2017
Acceptance Date July 22, 2017
Published in Issue Year 2017 Volume: 3 Issue: 5 - JULY

Cite

Chicago Altınbaş, Şule. “Geç Osmanlı Ve Erken Cumhuriyet Dönemlerinde Okumayı Öğrenmek”. Osmanlı Medeniyeti Araştırmaları Dergisi 3, no. 5 (July 2017): 98-101. https://doi.org/10.21021/osmed.315472.



Indexes

ASOS INDEX, Academia, Google Scholar, IdealOnline, ISAM (İslam Araştırmaları

Merkezi), Research Bible, Research Gate, Scilit, TEI (Türk Eğitim İndeksi)


by.png

The articles published in our magazine, unless otherwise stated, are licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) license. All authors and translators who submit texts for publication in the journal are expected to be the sole copyright holders of the submitted text or to have obtained the necessary permissions. By submitting texts to the journal, authors and translators implicitly accept that these texts will be licensed under CC BY 4.0, unless explicitly stated otherwise to the editors at the outset.