The purpose of this study is to guide the ideas and make suggestions to marina managers for improvement in this area and to contribute to their future investment by offering new perspective In this context, The survey was conducted to customers in order to assesment about service of existing and potential customers, preferences and habits, brands and products they are interested, expectations and complaints from Marina and identify trends to choose it again and recommend it. According to survey results, the situation of the customers and their comments are evaluated to specify the managers strategic plans and help to out the important clues
Bu çalışmanın amacı, Marina yöneticilerine söz konusu bu alanda iyileştirme amaçlı yol gösterecek fikir ve önerilerde bulunmak ve yeni bakış açıları sunma yoluyla onların geleceğe dair yatırımlarına katkıda bulunmaktır. Bu kapsamda, mevcut ve potansiyel müşterilerin hizmete ilişkin değerlendirmeleri, tercih ve alışkanlıkları, ilgilendikleri marka ve ürünler, Marina’dan beklentileri ve şikâyetleri, tekrar tercih ve tavsiye etme eğilimlerini belirlemeye yönelik olarak Çeşme Marina’daki müşterilere bir anket yapılmıştır. Anket sonuçlarına göre, müşterilerin şu anki durumları ve görüşleri ileriye dönük olarak değerlendirilerek Marina’daki yönetsel liderlerin stratejik planlarını belirlemelerine yardımcı olabilecek önemli ipuçları sunulmaya çalışılmıştır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Aralık 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 6 Sayı: 2 |