Günümüz toplumlarındaki büyük değişimler, bireylerin yaşam boyu aktif öğreniciler olmalarını gerektirmektedir. Bu gelişme, söz konusu değişimlere uyum sağlayabilmek için gerekli olan ders çalışma becerilerinin gündeme gelmesine neden olmuştur. Ders çalışma becerileri, özellikle özel gereksinimli bireylerin başarı ve bağımsızlıklarını sağlamada kritik beceriler olarak belirmiştir. Bu alanda son zamanlarda yapılan pek çok araştırmanın sonuçları arasında, öğretmenlerin özel gereksinimli öğrencilere ders çalışma becerilerinin kazandırılmasında önemli rol oynadıkları yer almaktadır. Bu makalede, öğretmenlerin özel gereksinimli öğrencilerine ders çalışma becerileri kazandırmada yararlanabilecekleri stratejiler incelenmiştir
Primary Language | Turkish |
---|---|
Journal Section | Articles |
Authors | |
Publication Date | February 1, 2006 |
Published in Issue | Year 2006 Volume: 7 Issue: 01 |
The content of the Journal of Special Education is licensed under Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International Licence.