Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia

Volume: 11 Number: 1 January 1, 2018
Hazar Harbalıoğlu , Hasan Koca , Ahmet Oytun Baykan
TR EN

Oral kontraseptif kullanan hastada miyokard enfarktüsü gelişimi ve trombofili tanısı

Abstract

Genç kadınlarda oral kontraseptif ilaçlar venöz tromboemboli, miyokard enfarktüsü ve serebrovasküler hastalık riskini arttırmaktadır. Özellikle trombofilisi olan hastalarda risk daha da artmaktadır. Biz makalemizde oral kontraseptif kullanan ve trombofilisi olan miyokard enfarktüsü ile başvurmuş vakamızı sunacağız.

Keywords

miyokard enfarktüsü, oral kontraseptif, trombofili

References

  1. No references found
APA
Harbalıoğlu, H., Koca, H., & Baykan, A. O. (2018). Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pamukkale Medical Journal, 11(1), 73-76. https://izlik.org/JA32DD98TC
AMA
1.Harbalıoğlu H, Koca H, Baykan AO. Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pam Med J. 2018;11(1):73-76. https://izlik.org/JA32DD98TC
Chicago
Harbalıoğlu, Hazar, Hasan Koca, and Ahmet Oytun Baykan. 2018. “Myocardial Infarction in a Patient Using Oral Contraceptives and Diagnosis of Thrombophilia”. Pamukkale Medical Journal 11 (1): 73-76. https://izlik.org/JA32DD98TC.
EndNote
Harbalıoğlu H, Koca H, Baykan AO (January 1, 2018) Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pamukkale Medical Journal 11 1 73–76.
IEEE
[1]H. Harbalıoğlu, H. Koca, and A. O. Baykan, “Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia”, Pam Med J, vol. 11, no. 1, pp. 73–76, Jan. 2018, [Online]. Available: https://izlik.org/JA32DD98TC
ISNAD
Harbalıoğlu, Hazar - Koca, Hasan - Baykan, Ahmet Oytun. “Myocardial Infarction in a Patient Using Oral Contraceptives and Diagnosis of Thrombophilia”. Pamukkale Medical Journal 11/1 (January 1, 2018): 73-76. https://izlik.org/JA32DD98TC.
JAMA
1.Harbalıoğlu H, Koca H, Baykan AO. Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pam Med J. 2018;11:73–76.
MLA
Harbalıoğlu, Hazar, et al. “Myocardial Infarction in a Patient Using Oral Contraceptives and Diagnosis of Thrombophilia”. Pamukkale Medical Journal, vol. 11, no. 1, Jan. 2018, pp. 73-76, https://izlik.org/JA32DD98TC.
Vancouver
1.Hazar Harbalıoğlu, Hasan Koca, Ahmet Oytun Baykan. Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pam Med J [Internet]. 2018 Jan. 1;11(1):73-6. Available from: https://izlik.org/JA32DD98TC