Oral kontraseptif kullanan hastada miyokard enfarktüsü gelişimi ve trombofili tanısı

Cilt: 11 Sayı: 1 1 Ocak 2018
Hazar Harbalıoğlu , Hasan Koca , Ahmet Oytun Baykan
PDF İndir
TR EN

Oral kontraseptif kullanan hastada miyokard enfarktüsü gelişimi ve trombofili tanısı

Öz

Genç kadınlarda oral kontraseptif ilaçlar venöz tromboemboli, miyokard enfarktüsü ve serebrovasküler hastalık riskini arttırmaktadır. Özellikle trombofilisi olan hastalarda risk daha da artmaktadır. Biz makalemizde oral kontraseptif kullanan ve trombofilisi olan miyokard enfarktüsü ile başvurmuş vakamızı sunacağız.

Anahtar Kelimeler

miyokard enfarktüsü, oral kontraseptif, trombofili

Kaynakça

  1. Kaynakça Bulunmuyor

Kaynak Göster

APA
Harbalıoğlu, H., Koca, H., & Baykan, A. O. (2018). Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pamukkale Medical Journal, 11(1), 73-76. https://izlik.org/JA32DD98TC
AMA
1.Harbalıoğlu H, Koca H, Baykan AO. Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pam Tıp Derg. 2018;11(1):73-76. https://izlik.org/JA32DD98TC
Chicago
Harbalıoğlu, Hazar, Hasan Koca, ve Ahmet Oytun Baykan. 2018. “Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia”. Pamukkale Medical Journal 11 (1): 73-76. https://izlik.org/JA32DD98TC.
EndNote
Harbalıoğlu H, Koca H, Baykan AO (01 Ocak 2018) Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pamukkale Medical Journal 11 1 73–76.
IEEE
[1]H. Harbalıoğlu, H. Koca, ve A. O. Baykan, “Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia”, Pam Tıp Derg, c. 11, sy 1, ss. 73–76, Oca. 2018, [çevrimiçi]. Erişim adresi: https://izlik.org/JA32DD98TC
ISNAD
Harbalıoğlu, Hazar - Koca, Hasan - Baykan, Ahmet Oytun. “Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia”. Pamukkale Medical Journal 11/1 (01 Ocak 2018): 73-76. https://izlik.org/JA32DD98TC.
JAMA
1.Harbalıoğlu H, Koca H, Baykan AO. Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pam Tıp Derg. 2018;11:73–76.
MLA
Harbalıoğlu, Hazar, vd. “Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia”. Pamukkale Medical Journal, c. 11, sy 1, Ocak 2018, ss. 73-76, https://izlik.org/JA32DD98TC.
Vancouver
1.Hazar Harbalıoğlu, Hasan Koca, Ahmet Oytun Baykan. Myocardial infarction in a patient using oral contraceptives and diagnosis of thrombophilia. Pam Tıp Derg [Internet]. 01 Ocak 2018;11(1):73-6. Erişim adresi: https://izlik.org/JA32DD98TC