BibTex RIS Cite

AND THEY WROTE HAPPILY EVER AFTER: FAIRY TALES IN ENGLISH LANGUAGE WRITING CLASSES

Year 2010, Issue: 6, 109 - 116, 01.06.2010

Abstract

The article reports on a descriptive study with a group of English Language and Literature freshman students in a Turkish university. The study examined the effects of composing fairy tales on learners’ attitude towards writing classes. An attitudinal questionnaire displayed that some students did not like writing in English earlier but integrating fairy tales to writing courses brought about a substantial difference in their opinions and practice of writing. It can therefore be proposed that English language teachers modify their traditional frame to a novel one incorporating fairy tales in teaching writing to have their students benefit from the writing practice more.

VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI

Year 2010, Issue: 6, 109 - 116, 01.06.2010

Abstract

Bu makale bir Türk üniversitesinde bir grup İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümü 1. sınıf öğrencisi ile yapılan betimsel bir çalışmayı ele almaktadır. Çalışmada masal yazımının bu öğrencilerin İngilizce yazmaya olan tutumlarını nasıl etkilediği incelenmiştir. Öğrencilere verilen bir sormaca sonucu bazı öğrencilerin yazma becerisini ve derslerini sevmedikleri belirlenmiş, niçin sevmedikleri ortaya çıkarılmış ve de masal yazmanın yazma becerilerine nasıl katkı yaptığı ortaya konulmuştur. Çalışma öğrencilerin yazma derslerinde masal yazımına karşın olumlu bir tavır geliştirdiklerini ortaya koymuştur. Bu çalışma ile İngilizceyi yabancı dil olarak öğreten öğretmenlerin yazma öğretiminde geleneksel yöntemlerden ziyade onların yazmadan daha çok zevk alıp yaralanabilecekleri masal yazımı gibi uygulamaları benimsemeleri önerilebilir.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA73YA39VY
Journal Section Research Article
Authors

Recep Şahin Arslan This is me

Saye Zibande This is me

Publication Date June 1, 2010
Published in Issue Year 2010 Issue: 6

Cite

APA Arslan, R. Ş., & Zibande, S. (2010). VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(6), 109-116.
AMA Arslan RŞ, Zibande S. VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI. PAUSBED. June 2010;(6):109-116.
Chicago Arslan, Recep Şahin, and Saye Zibande. “VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 6 (June 2010): 109-16.
EndNote Arslan RŞ, Zibande S (June 1, 2010) VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 109–116.
IEEE R. Ş. Arslan and S. Zibande, “VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI”, PAUSBED, no. 6, pp. 109–116, June 2010.
ISNAD Arslan, Recep Şahin - Zibande, Saye. “VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (June 2010), 109-116.
JAMA Arslan RŞ, Zibande S. VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI. PAUSBED. 2010;:109–116.
MLA Arslan, Recep Şahin and Saye Zibande. “VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 6, 2010, pp. 109-16.
Vancouver Arslan RŞ, Zibande S. VE SONSUZA DEĞİN HEP MUTLULUKLA YAZDILAR: İNGİLİZCE YAZMA DERSLERİNDE MASAL KULLANIMI. PAUSBED. 2010(6):109-16.