BibTex RIS Cite

TURKISH STUDENTS’ PERCEPTIONS ON THE CURRICULUM FOR INTERACTIVE AND TECHNOLOGY ENHANCED ENGLISH AS A FOREGIN LANGUAGE

Year 2011, Issue: 8, 57 - 75, 01.03.2011

Abstract

Thanks to the communicative language teaching, interaction in English rather than teaching grammar rules has become the main goal of English classes. Technological equipment and the Internet have been widely benefited to reinforce interaction through the authentic materials they provided. This study investigated English as a foreign language students’ perceptions towards the use of communicative approach and technological resources at a state university in Turkey. Turkish EFL students’ perceptions towards communicative activities were analyzed with questionnaires comparing the statistical data based on their gender and proficiency. Statistically significant differences were found in terms of the gender and proficiency level of the students

TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ

Year 2011, Issue: 8, 57 - 75, 01.03.2011

Abstract

İletişimsel yöntemin kullanılması ile İngilizce sınıflarında sadece dilbilgisi kurallarını öğretmekten çok İngilizce iletişim kurmak esas amaç haline gelmiştir. İletişimi pekiştirmek için teknolojik araçlardan ve internetten sağladıkları gerçek materyallerden büyük ölçüde faydalanılmaktadır. Bu çalışma Türkiye’de bir devlet üniversitesindeki İngilizce’yi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin iletişimsel yaklaşıma ve teknoloji kullanımına yönelik algılarını incelemiştir. İngilizce’yi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerin görüşleri istatistiksel verilerin cinsiyet ve dil seviyelerine göre kıyaslama yapılmasıyla analiz edildi. Analiz sonucunda öğrencilerin cinsiyetleri ve dil seviyeleri açısından istatistiksel olarak önemli farklılıklar bulundu

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA29GN66BU
Journal Section Research Article
Authors

Çağla Taşçı This is me

Publication Date March 1, 2011
Published in Issue Year 2011 Issue: 8

Cite

APA Taşçı, Ç. (2011). TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(8), 57-75.
AMA Taşçı Ç. TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ. PAUSBED. March 2011;(8):57-75.
Chicago Taşçı, Çağla. “TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 8 (March 2011): 57-75.
EndNote Taşçı Ç (March 1, 2011) TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 57–75.
IEEE Ç. Taşçı, “TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ”, PAUSBED, no. 8, pp. 57–75, March 2011.
ISNAD Taşçı, Çağla. “TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (March 2011), 57-75.
JAMA Taşçı Ç. TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ. PAUSBED. 2011;:57–75.
MLA Taşçı, Çağla. “TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 8, 2011, pp. 57-75.
Vancouver Taşçı Ç. TÜRK ÖĞRENCİLERİNİN İNTERAKTİF VE TEKNOLOJİ DESTEKLİ INGİLİZCE’NİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ MÜFREDAT HAKKINDAKI GÖRÜŞLERİ. PAUSBED. 2011(8):57-75.