BibTex RIS Cite

THE OPINIONS OF CLASSROOM TEACHERS RELATED TO PROJECT AND PERFORMANCE TASKS IN PRIMARY SCHOOLS

Year 2014, Issue: 18, 157 - 173, 01.05.2014

Abstract

This study is carried out to show the qualitative approaches of primary school teachers about the projects and performance tasks. It should not be forgotten that schools form the basis of learning-teaching process and that homework is the part of school life. Projects and performance tasks are generally used in primary schools. The data, unintended to form generalisations, have been acquired from the interviews with 66 primary school teachers who were selected in purposeful sampling method. The readiness and willingness of the teachers to share their ideas were determined as the criteria. The data acquired from the interviews were used in content analysis.

İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ

Year 2014, Issue: 18, 157 - 173, 01.05.2014

Abstract

Bu çalışma, proje ve performans ödevleri ile ilgili konularda sınıf öğretmenlerinin düşüncelerini nitel bir yaklaşımla ortaya koymak için yürütülmüştür. Okullar öğrenme ve öğretme sürecinin temelini oluşturduğuna göre ödevlerin de okul yaşantısının bir parçası olduğu unutulmamalıdır. Proje ve performans ödevleri özellikle ilköğretim okullarında karşımıza daha sık çıkmaktadır. Genelleme kaygısı taşımayan bu çalışmadaki veriler amaçsal örneklem yöntemiyle seçilen 66 sınıf öğretmeniyle yapılan görüşmelerden elde edilmiştir. Ayrıca seçilen öğretmenlerin istekli ve görüşlerini paylaşmaya hazırlıklı olması ölçüt olarak belirlenmiştir. Görüşmelerden elde edilen veriler içerik analizine tabi tutulmuştur.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA59UU83FC
Journal Section Research Article
Authors

Sinan Bozkurt This is me

Engin Aslanargun This is me

Selma Akın This is me

Publication Date May 1, 2014
Published in Issue Year 2014 Issue: 18

Cite

APA Bozkurt, S., Aslanargun, E., & Akın, S. (2014). İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(18), 157-173.
AMA Bozkurt S, Aslanargun E, Akın S. İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ. PAUSBED. May 2014;(18):157-173.
Chicago Bozkurt, Sinan, Engin Aslanargun, and Selma Akın. “İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 18 (May 2014): 157-73.
EndNote Bozkurt S, Aslanargun E, Akın S (May 1, 2014) İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 157–173.
IEEE S. Bozkurt, E. Aslanargun, and S. Akın, “İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ”, PAUSBED, no. 18, pp. 157–173, May 2014.
ISNAD Bozkurt, Sinan et al. “İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (May 2014), 157-173.
JAMA Bozkurt S, Aslanargun E, Akın S. İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ. PAUSBED. 2014;:157–173.
MLA Bozkurt, Sinan et al. “İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. 18, 2014, pp. 157-73.
Vancouver Bozkurt S, Aslanargun E, Akın S. İLKÖĞRETİMDE UYGULANAN PROJE VE PERFORMANS ÖDEVLERİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ. PAUSBED. 2014(18):157-73.