BibTex RIS Cite

THE ADAPTATION OF MARKETING MIXING IN EXPORT MARKETING ACTIVITIES AND A STUDY ON THE TEXTILE SECTOR IN DENIZLI

Year 2016, Issue: Ek1 - Yıl: 2016 Sayı: Ek1, 124 - 134, 01.12.2016

Abstract

The aim of this research is to determine marketing mix adaptation level on export marketing activities of Denizli Textile Enterprises and put forth relation between this data and export rankings. In this study, a survey has been conducted. Since export expenses of companies are of sequential data, the research hypothesis has been tested with Spearman’s correlation coefficient and the power relationship. As a result, it has been ascertained that there is a significant relationship between companies’ adaptation of marketing mix and their export to

İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA

Year 2016, Issue: Ek1 - Yıl: 2016 Sayı: Ek1, 124 - 134, 01.12.2016

Abstract

Araştırmanın amacı, Denizli Tekstil İşletmelerinin ihracat pazarlama faaliyetlerinde, pazarlama karması adaptasyon düzeyini belirlemek ve bu veriler ile ihracat tutarı sıralamaları arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Araştırmada anket metodu kullanılmıştır. İşletmelerin ihracat tutarları sıralı veriler olduğu için, araştırma hipotezi Spearman Korelasyon katsayısı ve güç ilişkisi ile test edilmiştir. Sonuç olarak, işletmelerin pazarlama karması adaptasyonu ile ihracat tutarı sıralaması arasında güçlü düzeyde bir ilişki tespit edilmiştir.

There are 0 citations in total.

Details

Other ID JA62AB46RF
Journal Section Research Article
Authors

Duygu Koçoğlu This is me

Emel Sarıtaş This is me

Publication Date December 1, 2016
Published in Issue Year 2016 Issue: Ek1 - Yıl: 2016 Sayı: Ek1

Cite

APA Koçoğlu, D., & Sarıtaş, E. (2016). İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(Ek1), 124-134.
AMA Koçoğlu D, Sarıtaş E. İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. PAUSBED. December 2016;(Ek1):124-134.
Chicago Koçoğlu, Duygu, and Emel Sarıtaş. “İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ Ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. Ek1 (December 2016): 124-34.
EndNote Koçoğlu D, Sarıtaş E (December 1, 2016) İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Ek1 124–134.
IEEE D. Koçoğlu and E. Sarıtaş, “İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA”, PAUSBED, no. Ek1, pp. 124–134, December 2016.
ISNAD Koçoğlu, Duygu - Sarıtaş, Emel. “İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ Ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Ek1 (December 2016), 124-134.
JAMA Koçoğlu D, Sarıtaş E. İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. PAUSBED. 2016;:124–134.
MLA Koçoğlu, Duygu and Emel Sarıtaş. “İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ Ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA”. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, no. Ek1, 2016, pp. 124-3.
Vancouver Koçoğlu D, Sarıtaş E. İHRACAT PAZARLAMA FAALİYETLERİNDE PAZARLAMA KARMASI ADAPTASYONUN ÖNEMİ ve DENİZLİ TEKSTİL SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA. PAUSBED. 2016(Ek1):124-3.