English
Turkish
English
Admin Panel
User Panel
Coordinator of Scientific Publishing Panel
My Journals
My Research
My Followers
Profile
Logout
Login
Volume: 8 Issue: 15,
6/1/15
Year: 2015
Research Article
Add To My Library
×
Add To My Library
×
1. BÜYÜK VERİ VE PAZARLAMADAKİ DÖNÜŞÜM: KURAMSAL BİR YAKLAŞIM
Burak Demirtaş
,
Metin Argan
Add To My Library
×
Add To My Library
×
2. TÜKETİCİLERİN ÜRÜN İLGİLENİM VE BİLGİ DÜZEYİNİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİNİN FİKİR LİDERLİĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Emre Şahin Dölarslan
Add To My Library
×
Add To My Library
×
3. YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM: SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA
Ali Arıcı
Add To My Library
×
Add To My Library
×
4. ALGILANAN MARKA DEĞERİ, İŞ TATMİNİ VE DUYGUSAL BAĞLILIK DÜZEYİNİN, ÇALIŞANLARIN MARKA DEĞERİNE ETKİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Sertaç Çifçi
,
Salim Kaya
Archive
Volume: 7 Issue: 13 ,
6/1/14
Volume: 7 Issue: 14 ,
12/1/14
Volume: 8 Issue: 15 ,
6/1/15
Volume: 8 Issue: 16 ,
12/1/15
Volume: 9 Issue: 17 ,
6/1/16