Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt: 8 Sayı: 15,
1.06.2015
Yıl: 2015
Research Article
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
1. BÜYÜK VERİ VE PAZARLAMADAKİ DÖNÜŞÜM: KURAMSAL BİR YAKLAŞIM
Burak Demirtaş
,
Metin Argan
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
2. TÜKETİCİLERİN ÜRÜN İLGİLENİM VE BİLGİ DÜZEYİNİN MARKA SADAKATİNE ETKİSİNİN FİKİR LİDERLİĞİ KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Emre Şahin Dölarslan
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
3. YENİ MEDYA ÇAĞINDA SİYASAL İLETİŞİM: SİYASİ PARTİLERİN VE SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN SOSYAL MEDYA PERFORMANSLARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA
Ali Arıcı
Kütüphaneme Ekle
×
Kütüphaneme Ekle
×
4. ALGILANAN MARKA DEĞERİ, İŞ TATMİNİ VE DUYGUSAL BAĞLILIK DÜZEYİNİN, ÇALIŞANLARIN MARKA DEĞERİNE ETKİ FARKINDALIKLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Sertaç Çifçi
,
Salim Kaya
Arşiv
Cilt: 7 Sayı: 13 ,
1.06.2014
Cilt: 7 Sayı: 14 ,
1.12.2014
Cilt: 8 Sayı: 15 ,
1.06.2015
Cilt: 8 Sayı: 16 ,
1.12.2015
Cilt: 9 Sayı: 17 ,
1.06.2016