• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 7 - Sayı: 14, 1.12.2014

Yıl: 2014

Research Article

1. NEURAL CORRELATES OF BEHAVIORAL REACTIONS TO GSM OPERATOR’S WEB SITES FOR SMART PHONES

Yener GİRİŞKEN Caner GİRAY Eda OCAK

Sayfa: 1-20
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

2. HİZMET HATALARI VE ALGILANAN KALİTE ARASINDAKİ İLİŞKİ ÜZERİNDE DEĞİŞTİRME MALİYETİNİN DÜZENLEYİCİ ETKİSİ: KÜÇÜK İŞLETMELER VE HİZMET SATIN ALDIKLARI MUHASEBECİLERE YÖNELİK BİR UYGULAMA

Fatih KOÇ Nisa K. ŞAHİN Volkan ÖZBEK

Sayfa: 21-46
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. TÜRKİYE’DEKİ ÇEVRECİ SİVİL TOPLUM KURULUŞLARININ SOSYAL PAZARLAMA KAMPANYALARININ İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ

A. İdil KACAR Burak KARTAL Aysun KAHRAMAN

Sayfa: 47-74
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

4. MARKAYA DÜŞKÜNLÜK KAVRAMI VE ÜRÜN KATEGORİSİNE GÖRE FARKLILIKLAR

Halil PAK Berna Tarı KASNAKOĞLU

Sayfa: 75-86
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

5. MARKA ÖZGÜNLÜĞÜ VE BOYUTLARININ MÜŞTERİ TUTUM VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Esra ARIKAN E. Eser TELCİ

Sayfa: 87-106
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

6. TÜKENMİŞLİK SENDROMU’NUN HEDONİST TÜKETİME ETKİSİNDE DUYGUSAL DÜZENLEME TEORİSİ’NİN ROLÜ

Begüm YETİŞER

Sayfa: 107-124
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 6 Sayı: 12, 1.12.2013
    • Cilt: 7 Sayı: 13, 1.06.2014
    • Cilt: 7 Sayı: 14, 1.12.2014
    • Cilt: 8 Sayı: 15, 1.06.2015
    • Cilt: 8 Sayı: 16, 1.12.2015