• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 6 - Sayı: 12, 1.12.2013

Yıl: 2013

Research Article

1. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN YAŞAMLARINDA ALGILADIKLARI ZAMAN BASKISININ PLANSIZ SATIN ALMA EĞİLİMLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Ömer TORLAK Volkan DOĞAN Behçet Yalın ÖZKARA

Sayfa: 1-20
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

2. ENERJİ VERİMLİ ÜRÜNLERE KARŞI TUTUMUN VE ÇEVRE BİLİNCİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Tülay YENİÇERİ Kamile GÜNER

Sayfa: 2-22
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. DAVRANIŞSAL EKONOMİ YAKLAŞIMLARININ ÜRÜN İLGİLENİM SEVİYESİNE GÖRE İNCELENMESİ

Sumeyra DUMAN KURT Mustafa TANYERİ

Sayfa: 21-46
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

4. AKIŞ TEORİSİNİN MÜZE ZİYARETLERİNE UYGULANABİLİRLİĞİNE DAİR KAVRAMSAL BİR MODEL VE ARAŞTIRMA ÖNERİLERİ

Bilge AYKOL Manolya AKSATAN

Sayfa: 69-90
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

5. ERKEKLER VE KİŞİSEL BAKIM: TÜRK ERKEKLERİNİN KOZMETİK ÜRÜNLERİ TÜKETME EĞİLİMLERİYLE İLİŞKİLİ DEĞİŞKENLER

Pelin BALKIS

Sayfa: 91-116
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

6. PAZARLAMAYA FARKLI YAKLAŞIMLAR VE KÜLTÜRÜN BU YAKLAŞIMLAR ÜZERİNDEKİ ROLÜ: ANGLO-SAKSON, ALP-GERMEN VE ANADOLU YAKLAŞIMLARI KARŞILAŞTIRILMASI

Bayram Zafer ERDOĞAN Mahmut Sami İŞLEK

Sayfa: 117-138
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 5 Sayı: 10, 1.12.2012
    • Cilt: 6 Sayı: 11, 1.06.2013
    • Cilt: 6 Sayı: 12, 1.12.2013
    • Cilt: 7 Sayı: 13, 1.06.2014
    • Cilt: 7 Sayı: 14, 1.12.2014