• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 7 - Sayı: 13, 1.06.2014

Yıl: 2014

Research Article

1. ALGILANAN FİYAT İLE TÜKETİCİ GÜVENİ ARASINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN ARACI ETKİSİ: BANKACILIK VE GSM SEKTÖRLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Fatih KOÇ Nihat KAYA Volkan ÖZBEK M. Emin AKKILIÇ

Sayfa: 1-26
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

2. ETKİNLİK SPONSORLUĞU İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA FARKINDALIĞININ ARACI ROLÜ

Nimet AÇAR

Sayfa: 27-44
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. SAĞLIK SEKTÖRÜNDE ÇAĞRI MERKEZİ TEMSİLCİLERİNİN DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN TÜKETİCİ BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA

Sezer KORKMAZ

Sayfa: 45-68
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

4. BİR ŞEHRİN MARKALAŞMASININ YAŞAYANLARIN MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI

Senem ERGAN Selay GİRAY Ayşe AKYOL

Sayfa: 69-92
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 6 Sayı: 11, 1.06.2013
    • Cilt: 6 Sayı: 12, 1.12.2013
    • Cilt: 7 Sayı: 13, 1.06.2014
    • Cilt: 7 Sayı: 14, 1.12.2014
    • Cilt: 8 Sayı: 15, 1.06.2015